قائم‌ مقام سازمان صداوسیما بر این عقیده است که رسانه ملی برای رساندن صدای انقلاب اسلامی به دنیا باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۶۸۹۷۹۴
رسانه ملی صدای انقلاب را به جهان می‌رساند
مراسم قدردانی از برنامه‌سازان رسانه ملی با موضوع بسیج در سال 92، عصر دیروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما، علی‌اصغر جعفری رئیس بسیج صداوسیما و مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌سازان و اهالی رسانه برگزار شد.

جعفری در این مراسم بسیج را یک فرهنگ، اندیشه و افق بلند دانست که با آرمان‌های انقلاب پیوند خورده و گفت: امروز نگاه به بسیج و تحلیل آن یعنی نگاه به مردم و آرمان‌هایی که برای تعالی آن فداکاری کرده و شهید داده‌ایم. این مراسم حرکتی سمبولیک است که با تاکید سردار نقدی در سازمان صداوسیما برگزار شد.

وی یادآور شد: در شش ماهه دوم سال 92، هزار و 526 ساعت برنامه در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای گسترش فرهنگ بسیج تولید و پخش کردیم که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش کمی‌ داشته است. همچنین سال گذشته ستاد ویژه‌ای با حضور معاونت‌های صداوسیما ‌شکل گرفت که اثربخش بود.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم از اقدامات خوب رسانه ملی در حوزه بسیج قدردانی کرد و گفت: سازمان صداوسیما در همه عرصه‌ها با فرهنگ بسیجی ساماندهی می‌شود و محتوای آثار نیز برگرفته از همین فرهنگ بسیجی است. فرهنگ بسیجی است که عصاره ارزش‌های اسلامی‌ و انقلابی است در حوزه تولید نیز اقداماتی صورت گرفته که به عنوان الگو و سرمشق است.

وی تصریح کرد: زمانی کارگردانی اثری می‌سازد که به آن اعتقاد ندارد. این بی‌‌اعتقادی به ذهن مخاطب هم القا می‌شود در حالی که اگر کاری بااخلاص باشد اثرگذاری آن بیشتر می‌شود.

قائم مقام سازمان صداوسیما در پایان با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب نقل به مضمون اظهار کرد، ایشان فرمودند: صداوسیما یک تنه مقابل تمام رسانه‌های جهان ایستاده است. رسانه ملی برای رساندن صدای انقلاب اسلامی‌باید از این ظرفیت استفاده کند.

در ادامه این مراسم کتاب منشور بسیج شامل سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درخصوص بسیج رونمایی شد و جعفری، موسوی‌مقدم و سردار نقدی آن را امضا کردند.

سردار نقدی در سخنانی با بیان این‌که بعد از پیروزی اسلام شیطان با نفاق وارد عمل شد، اظهار کرد: آمریکا هم پس از شکست از ایران با سلاح نفاق آمد، اما هشت سال دفاع مقدس پرده از چهره آنها برداشت و رسوایشان کرد تا بدانیم اگر آنها حرف از آزادی بیان یا حقوق بشر می‌زنند چهره اصلی‌شان چیست. ما بهای سنگینی را برای این بیداری پرداختیم.

رئیس بسیج مستضعفین خطاب به اهالی رسانه ملی تاکید کرد: شما در صداوسیما شب و روز خود را وقف بیداری و آگاهی می‌کنید و برادران شما در بسیج هم همین عملکرد را دارند. بنابراین این دو، رسالت مشترکی با یکدیگر دارند و ما می‌توانیم در کنار هم بسیار موثرتر عمل کنیم.

در پایان این مراسم از برنامه‌سازان برگزیده رسانه ملی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی قدردانی شد. حمید شیخ‌محمدی مدیر رادیو ایران، ضیاء آذری مدیر رادیو تهران و احمدپور مدیر رادیو جوان در بخش صدا تقدیر شدند. در بخش تلویزیون نیز از بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، زین‌العابدین مدیر شبکه سه و طلوعی مدیر شبکه جام‌جم قدردانی به عمل آمد. همچنین برنامه‌سازان شبکه‌های گوناگون رادیو و تلویزیون نیز تجلیل شدند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها