شبکه تهران برای ماه رمضان همانند سال گذشته مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان و یک سریال ترکی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۳
«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» رمضانی شد

13 اپیزود از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با نام‌ آینه‌های رو به رو، برگشت ناپذیر، بزرگراه، بهای ماندن، بیراهه، پیله، در میان جمع، گواهی عشق، میزان و فرار سرباز شایان، قبل از افطار از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

آینه‌های رو به رو به کارگردانی محسن یوسفی تولید شده و فیلمنامه آن را مصطفی زندی نوشته است. این قسمت درباره جوانی به نام فرهاد است که همراه پیمان در کار ساخت و ساز شریک هستند. فرد ناشناسی چند بار به فرهاد تلفن می‌کند و از خیانت‌ پیمان خبر می‌دهد.

کورش سلیمانی در نقش فرهاد، شهرزاد کمال‌زاده در نقش مهتاب، علیرام نورایی در نقش پیمان، محمدرضا غیاث‌آبادی در نقش پدر، محمد فرزانه در نقش دکتر و محسن یگانه در نقش سرگرد بازیگران این قسمت هستند.

برگشت‌ناپذیر به کارگردانی نوید میهن‌دوست بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم امیرعباس پیام نوشته شده و درباره مردی است که بتازگی همسرش را از دست داده است. او با زنی آشنا می‌شود و قصد ازدواج با او را دارد، اما برادر منفعت طلب زن، با رفتارش در شرکت مرد، مانع این ازدواج می‌شود.

مهدی صبایی در نقش صابر، سولماز آقمقانی در نقش ناهید و محمدرضا رهبری در نقش علی، بازیگران اصلی این ایپزود هستند. فیلمنامه بزرگراه به قلم محمدرضا دیبایی نوشته شده و داستان زنی است که در یک سفر ماورایی با گذشته‌ خود رو‌به‌رو می‌شود و تصمیم می‌گیرد روابطش با اعضای خانواده را اصلاح کند.این قسمت از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به‌کارگردانی افشین صادقی تولید شده و شیوا ابراهیمی در نقش کتایون و بهنام قربانی در نقش علی در آن بازی می‌کنند.

بهای ماندن به کارگردانی و نویسندگی امیرمسعود آقابابائیان و امیرسهیل شریفی با بازی ارسطو خوش‌رزم، طوفان مهردادیان، نوید خداشناس، اکبرمددی و تیرداد کیایی تولید شده است.

داستان بهای ماندن درباره رضا سرگرد نیروی انتظامی است که پرونده سرقت از یک طلافروشی را در دست دارد. همسر رضا بیمار است و هزینه درمان همسرش بسیار بالاست. رضا متوجه می‌شود دزد مغازه طلافروشی، یکی از آشنایان است.

بیراهه عنوان اپیزودی از مجموعه شاید... است که محسن یوسفی کارگردانی کرده و به قلم مصطفی زندی نوشته شده است. این قسمت درباره سعید است که به خاطر پدرش دست به دزدی می‌زند.

محمد عمرانی در نقش نادر، سام کبودوند در نقش سعید، فرید قبادی در نقش بصیری، منوچهر علیپور در نقش دایی، نازنین پیرکاری در نقش پری و شاپور کلهر در نقش مرد عصبانی از بازیگران بیراهه هستند.

پیله را مهدی گلستانه کارگردانی کرده و فروغ فروهیده فیلمنامه آن را نوشته است. در خلاصه داستان این قسمت آمده است؛ سعید بدون توجه به قابلیت‌هایی که دارد، از جایگاه اجتماعی‌اش شاکی است و خواهرش سیما هم یک سال است که به عقد ابراهیم درآمده، اما ابراهیم تاکنون شرایط شغلی و مالی را بهانه کرده و سیما را سر خانه و زندگی‌اش نبرده است.

سجاد دیرمینا در نقش سعید، علی درویشی در نقش محسن، سیما خضرآبادی در نقش سیما و حسین فرضی‌زاد در نقش ابراهیم، بازیگران پیله هستند.

«در میان جمع» یکی دیگر از قسمت‌های این مجموعه است. فیلمنامه آن را اصغر عبداللهی نوشته و نوید میهن‌دوست آن را کارگردانی کرده است. داستان این قسمت درباره اتفاقی است که برای دختر جوانی به نام شهرزاد رخ می‌دهد. او در یکی از مهمانی‌های دوستانه، انگشتر یادگار مادربزرگش را گم می‌کند. دوستان شهرزاد، ضمن تلاش برای پیدا کردن انگشتر، هر کدام سعی در بیگناه نشان دادن خود دارند.

نسرین نصرتی در نقش شهرزاد، مهران نائل در نقش داریوش، نیلوفر پارسا در نقش آزاده، بنفشه اعرابی در نقش راضیه، باران ستوده در نقش سمیه، شهراد وجدانی در نقش نسیم، زندیش حمیدی در نقش مادر شهرزاد، مهری زندی در نقش زهره، مبین رستگار در نقش برادر، رسول قاسمی در نقش نادر و علی‌اکبر جوادزاده در نقش پدر شهرزاد بازیگران این قسمت از شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، هستند.

«گواهی عشق» به کارگردانی افشین صادقی و بر اساس فیلمنامه اصغر عبداللهی ساخته شده است. خسرو احمدی، فریده دریامج، حدیث میرامینی و متین اوجانی از بازیگران این قسمت هستند. در گواهی عشق ماجرای دختری را خواهیم دید که مدرک تحصیلی باعث شده با پسری که دوستش دارد ازدواج نکند، اما در دیدار دوباره آنها که بعد از سال‌ها رخ می‌دهد او به اشتباه خود پی می‌برد.

فیلمنامه میزان را سعید ریاحی‌فر و محسن رحمانی نوشته‌اند و منصور وثوقی آن را کارگردانی کرده است. در میزان خواهیم دید در یک کارخانه‌ نانوایی، دامادِ صاحب کارخانه با اضافه کردن مواد نگهدارنده غیرمجاز به نان‌ها، باعث ایجاد دردسر در کارخانه می‌شود. از بازیگران این قسمت از «شاید برای شما اتفاق بیفتد» می‌توان به شهروز ابراهیمی، افسانه ناصری، نیلوفر پارسا، پیمان طالبیان، ابوالفضل مقدم، محمد فرزانه و پیمان دارابی اشاره کرد.

«فرار سرباز شایان» درباره سربازی است که به دلیل بیماری از پادگان فرار می‌کند اما از آنجا که زمان تحصیل، سابقه تمارض داشته، خانواده حرف او را باور نمی‌کند.

این قسمت را امیرحسین قاسمی و رسول صانعی کارگردانی کرده‌اند. امیر نوری در نقش بهروز، محمدرضا داوودنژاد در نقش حشمت، فتح‌الله طاهری در نقش پدربزرگ، خسرو احمدی در نقش سروان، امیرحسین قاسمی در نقش عمو محمود، سمیرا برنجی در نقش همسر محمود، پروین ملکی در نقش مادربزرگ و ایرج سرباز در نقش فرمانده پادگان، بازیگران این اپیزود هستند.

شبکه تهران سریال ترکیه‌ای جدایی را از سیزدهم تیر ماه به مخاطبان ارائه می‌کند. این سریال با نام «جدایی» داستان مقاومت مردم فلسطین است و هر شب 40 دقیقه بامداد به نمایش در می‌آید.

داستان این سریال از یک خانواده فلسطینی آغاز می‌شود. زنی که در حال زایمان است اما به بیمارستان نمی‌رسد و در شرایط بدی پسرش را به دنیا می‌آورد، اما نوزاد در همان بدو تولد و روی دستان پدر از سوی سربازان اشغالگر کشته می‌شود. مادر که از این اتفاق پریشان شده، پس از مدتی از خانه خارج می‌شود و کسی از او خبری نمی‌یابد. پدر نیز به گروه‌های مقاومت می‌پیوندد تا عملیات شهادت‌طلبانه انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها