شنبه شب گذشته در جریان پخش بازی ایران و آرژانتین عادل فردوسی پور که از نیمه دوم مسوولیت گزارش بازی را به علت کیفیت بد صدای ارسالی از برزیل به جای مزدک میرزایی برعهده گرفت، کاملاً از خجا
کد خبر: ۶۸۷۶۷۱
طعنه های فردوسی پور به حقیقی

فردوسی پور که نشان داده اگر با بازیکنی رابطه خوبی نداشته باشد، ابایی از طعنه و کنایه زدن به او در هر جایگاه و رده ای را ندارد، بارها حقیقی را آماج طعنه‌های خود قرار داد. او که همچون علی کریمی از حقیقی هم دل خوشی ندارد، یکبار به موهای او گیر داد که آرایش آن به زعم فردوسی پور از بازی قبل ایران با نیجریه تا الان تغییری نکرده(!) و یک بار هم گفت که هیچکس به جز دوستان و خانواده حقیقی تا قبل از آغاز جام‌جهانی انتظار حضور او در دروازه تیم ملی کشورمان را نداشتند.


او این طعنه های شیک را در حالی مطرح کرد که حقیقی بهترین نمایش خود را در زمین داشت و بارها منجی دروازه تیم کشورمان بود. البته در لحظاتی هم که فردوسی پور متوجه تندی صحبت‌ های خود می‌ شد، در یکی دو جمله از عملکرد حقیقی تمجید کرد تا شاید زهر حرف‌هایش را بگیرد.

اگرچه نوع گزارش این بازی پراسترس و به شدت هیجان انگیز از سوی فردوسی‌پور بهتر از میرزایی بود، فردوسی‌ پور همیشه با ادبیاتی که اندکی طنز هم چاشنی آن شده به گزارشگری می‌ پردازد که میرزایی فاقد آن است. در گزارش شنبه شب نیز میرزایی جدا از کیفیت پایین صدا، در همان نیمه نخست با لحنی جدی به توصیف اتفاقات بازی می‌پرداخت که استرس بیننده ایرانی را نه تنها مهار نمی‌کرد که بر آن می‌افزود. شیوه ای که مناسب این بازی نبود و با جایگزینی فردوسی پور تا حدود زیادی تعدیل و تلطیف شد. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی جعفر كاشانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
به جناب دكترضرغامی بفرمایید دنبال تبلیغ وراه اندازی آموزش اهدافی در نیازهای كشور باشن كه منتج به نیروی انسانی ماهر بشه تا تربیت حضور ، مقابله مستمر با شیطان بزرگ ، تربیت رفتاری مناسب اسلام در جامعه ، شكل بگیره فوتبال هم مشكلش حل میشود البته مخارج كار بسیاركمتر از حضور هنرمندان ایرانی در كوریتیبا میشود ، در دراز مدت حاصل مبلغی مناسبی هم برای صدا وسیما بیشتر از موسسات آموزشی حفطی آموزش منتج به دههاهزارتحصیل كرده بیكار كشور دارد حتما استحضار دارند كشور ما بیشتر و مهمتر از درآمد ریالی نیاز به فراهم كردن بستر مناسب برای تعالی انسان دارد
آیینه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
خود فردوسی پور الان چند ساله كه داره برنامه 90 رو اجرا میكنه مگه مدل موهاش عوضش شده ؟ البته بنده خدا حق داره چون موهای خودش هیچ حالتی نمی گیره !!

ولش كنین بنده خدار رو

نیازمندی ها