بهنام تشکر گفت: خیلی دوست دارم کار جدی بازی کنم‌ اما پیشنهادی ندارم و این مسئله برای من یک آرزو تبدیل شده. ‌امیدوارم هرچه زودتر بتوانم در یک نقش جدی بازی کنم.
کد خبر: ۶۸۷۴۲۵
بهنام تشکر: آرزو دارم یک نقش جدی به من پیشنهاد شود

بهنام تشکر یا همان دکتر نیما افشار «ساختمان پزشکان» و ناصر «دزد و پلیس» از چند روز دیگر که ماه رمضان آغاز شود با سریال جدید «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

تشکر این روزها در حال بررسی چند پیشنهاد است که فعلاً تا خواندن فیلمنامه‌هایشان تمام نشده نمی‌خواهد در خصوص آن‌ها حرفی بزند، ‌اما با خوشحالی از اکران قریب‌الوقوع فیلمی‌خبر می‌دهد که سه سال انتظار اکرانش را می‌کشیده، «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی ‌به تازگی پروانه نمایش گرفته و قرار است به زودی روانه سینماها شود. در این فیلم که در ژانر کودک ساخته شده تشکر با اکبر عبدی، فرهاد آییش، بهاره رهنما، مجید شهریاری، مهران رجبی، مائده طهماسبی و مریم سلطانی همبازی بوده و نقش او در آن باز هم شبیه کارهای اخیرش رگه‌های پررنگی از طنز و کمدی دارد.

تشکر از این‌که در سال‌های اخیر دائماً نقش‌های کمدی به او پیشنهاد شده خیلی دل خوشی ندارد و می‌گوید: «خیلی دوست دارم کار جدی بازی کنم‌ اما پیشنهادی ندارم و این مسئله برای من یک آرزو تبدیل شده. ‌امیدوارم هرچه زودتر بتوانم در یک نقش جدی بازی کنم آن هم در حالی که اکثر کارهای تئاتری که بازی کرده‌ام جدی بوده

تشکر ادامه می دهد:«نقش کمدی خیلی سخت‌تر از نقش جدی است چرا که اگر شما شش ماه سر صحنه فیلم کمدی باشی باید کاری کنی که در طول این مدت هر روز سر حال باشی تا بتوانی نقشت را به خوبی ایفا کنی

فعلاً که با وجود پخش سریال «هفت سنگ» به نظر می‌رسد که تا اطلاع ثانوی هم کار جدی از او نخواهیم دید و او احتمالاً تا رسیدن موقعیت بهتر همچنان در تئاتر جدی بودنش را به معرض نمایش می‌گذارد. (روززنامه سینمایی صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها