ویژه‌برنامه «لبخند تهران» که از نخستین روزهای ماه شعبان آغاز شده، در هفته منتهی به ماه میهمانی خدا در فرهنگسراهای اندیشه و خاوران میزبان علاقه‌مندان می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۵۳۰
آخرین فرصت برای شرکت در «لبخند تهران»

برنامه «لبخند تهران» از روز یکشنبه اول تیرماه به مدت سه شب در فرهنگسرای اندیشه و از چهارشنبه چهارم تیرماه تا پایان هفته به مدت سه شب در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و ساعت 21 از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

بر اساس این خبر، تا امروز بسیاری از چهره‌های سینما و تلویزیون از جمله رامبد جوان، حسن معجونی، مرجانه گلچین، امیرعلی نبویان و... در «لبخند تهران» حضور داشته‌اند. سعید حدادیان هم در این برنامه شعر طنز خوانده است.

این برنامه به کارگردانی امیر قمیشی و اجرای شهرام شکیبا با حضور ناصر فیض، اسماعیل امینی، رضا ساکی، امید مهدی‌نژاد و... برگزار می‌شود.

«لبخند تهران» شامل بخش‌های مختلف معرفی کتاب‌های طنز، نمایشنامه‌خوانی، مرور و معرفی آثار نمایشنامه‌نویسان برگزیده، تکریم استادان طنز، اجرای مونولوگ طنز، پخش کلیپ‌های طنز از اتفاق‌های روزمره، مرور سکانس‌های کمدی سینمای ایران با حضور منتقدان، اجرای قطعات موسیقی با حضور گروه وکاپلا و راه‌اندازی بازار سیار کافه کتاب طنز است.

این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه آموزش اجرا می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها