تهیه‌کننده «سلام بمبئی»:

سه میلیارد ندارم به بازیگر هندی بدهم

شبکه نمایش با آغاز فصل تابستان، جدول پخش خود را موضوعی کرده است. این شبکه ساعت 15 را به سینمای کودک اختصاص داده، ساعت 17 فیلم هندی تقدیم علاقه‌مندان می‌کند، ساعت 19 فیلم‌های ایرانی را به نمایش می‌گذارد، ساعت 21 به مرور کارنامه بازیگران و کارگردانان معروف می‌پردازد و ساعت 23 را هم به فیلم‌های جذاب و پرطرفدار اختصاص دا
کد خبر: ۶۸۶۴۸۵
مل گیبسون در شبکه نمایش

این هفته کودکان و نوجوانان می‌توانند از روز یکشنبه تا جمعه، ساعت 15 فیلم‌های بهترین دوست محصول 2009 نروژ، ماجرای سامانت محصول 2004 آمریکا، سلطان تپه به کارگردانی استیون سودربرگ و محصول 1993 آمریکا، خانواده آشپز محصول 2012 آلمان، میمون قهرمان محصول 2001 کانادا، اژدهای پیت محصول 1977 آمریکا و الا و دوستان محصول 2011 فنلاند را تماشا کنند.

شبکه نمایش برای علاقه‌مندان به سینمای هند این هفته هفت فیلم را تدارک دیده است؛ امروز فیلم از چاندی چوک به چین را پخش می‌کند و از فردا تا آخر هفته فیلم‌های‌ چهار دیوانه، بدو بدو، رنگ شادی، تاکسی 9211، رمز شکلات و سه احمق به نمایش در می‌آید.

از سینمای ایران هم برای این هفته پخش هفت فیلم تدارک دیده شده است؛ فیلم راه و بی‌راه ساخته سیامک شایقی امروز به نمایش در می‌آید و دیگر فیلم‌ها که به ترتیب تا آخر هفته در جدول پخش ساعت 19 گنجانده شده اشت، عبارتند از: راز شب بارانی ساخته سیامک اطلسی، بدلکاران به کارگردانی مهدی صباغ‌‌زاده، مردی که زیاد می‌دانست ساخته یدالله صمدی،‌روز باشکوه به کارگردانی کیانوش عیاری، عشق شیشه‌ای ساخته غلامرضا حیدرنژاد و جهان پهلوان تختی به کارگردانی بهروز افخمی.

چند فیلم از مل گیبسون این هفته ساعت 21 پخش می‌شود.از امروز تا سه شنبه سری فیلم‌های اسلحه مرگبار ساخته ریچارد دونر به نمایش در می‌آید.

روز چهار‌شنبه نشانه‌ها، پنجشنبه فیلم باج و روز جمعه فیلم لبه تاریک پخش می‌شود. شبکه نمایش برای ساعت 23 هم این هفته فیلم‌های جابه‌جایی، هفت مجازاتگر، توطئه اشلون، فوران عظیم، گردنبند شبح، آخرین گشت و تفنگدار پیر را در جدول پخش خود قرار داده است. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها