پدر داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) روز گذشته بر اثر سرطان در سن 85 سالگی فوت کرد.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۷
زمان و مکان مراسم ختم پدر داریوش فرضیایی

روز گذشته پدر داریوش فرضیایی در سن 85 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پس از آن فرضیایی با انتشار عکسی در کنار پدرش در اینستاگرام نوشت: «پدر عزیزم تولدت مبارک؛ خوش بحالت که زنده شدی و ما همچنان مرده در این دنیای بی‌ارزش غوطه‌وریم... شادی روح همه رفتگان صلوات»

‌ساعاتی پس از انتشار این عکس برخی از سایت ها شرح و تفسیرهایی مبنی بر زشت بودن این کار مجری محبوب برنامه‌های کودکان ارائه کردند. برخی هم عنوان کردند که عموپورنگ به واسطه تاثیر بسیاری که بر ذهن کودکان دارد نباید این کار را انجام می‌داد.

این اظهارنظرها درحالی عنوان می‌شود که حقیقت ماجرا چیز دیگری است.این عکس یادگاری متعلق به روزهای آخر حیات و زمانی است که پدر داریوش فرضیایی به علت دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بسیار فرتوت شده است.

مراسم ختم زنده یاد فرضیایی روز دوشنبه 2 تیرماه ساعت 17:30 الی 19 در مسجد بلال واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از پارک وی، جنب صداوسیما برگزار می‌شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمدعلی جندقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
جناب آقای داریوش فرضیایی
مجری توانمند برنامه كودكان
با سلام
با احترام در گذشت پدرتان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته و امیدوارم ایشان با اولیا خدا محشور شوند و برای شما صبوری را از خداوند منان خواستارم
با تشكر
محمد علی جندقی
شماره تماس: ...
شكوفه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
۰
۰
سلام و عرض تسلیت جناب فرضیایی (عموپوررنگ مهربون )من یك سال از شما بزرگترم اما همیشه اخلاق شریف و خصلت صادقانه محبت كردن شما را تحسین كردم.چون همیشه خودتون هستید..نه نقشی و نه غل وغشی..از شنیدن ضایعه فقدان پدر بزرگوارتان به شدت متأثر شدم ..روحشان قرین رحمت الهی و محشور با خوبان..خداوند به شما و سایرین عزیرانتان عمر با عزت نصیب گرداند و بقای عمرتان باشد انشاالله.شریك غمتان هستیم.
درسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
۰
۰
سلام تسلیت عرض میکنم عموی مهربانم تسلیت انشالله که غم اخرتون باشه انشالله که تمام عمرش نصیب شما باشد من همیشه از شما طریف می کنم خدا به مادر گرامی صبر بزرگی بده
من خیلی شما را دوست دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها