شبکه تهران سریال «جاده چالوس» و تله‌فیلم‌های «گلکار»، «سه پسر به اسم نوید» و «عبور ممنوع» را برای پخش در تابستان امسال تدارک دیده است.
کد خبر: ۶۸۵۸۵۶
رستوران داری بیژن امکانیان در «جاده چالوس»

سریال جاده چالوس که تصویربرداری آن به نیمه رسیده است، بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه تهران به نمایش در می‌آید. این سریال که ‌کارگردانی آن را احمد معظمی به عهده دارد و به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری ساخته می‌شود، درباره زن و شوهری است که همراه دو فرزندشان به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی تصمیم می‌گیرند از تهران به چالوس نقل‌مکان کنند. آنها رستورانی در جاده افتتاح می‌کنند که باعث بروز اتفاقات متعددی می‌شود.

نقش‌های اصلی این سریال را بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی و علی رام‌نورایی بازی می‌کنند. امکانیان در این سریال نقش احمد زرین را به عهده دارد که کسب و کار اصلی‌اش تجارت گل بوده، اما ورشکسته می‌شود. علی‌رام نورایی در این سریال نقش مساوات را به عهده دارد و با گریم‌های متعددی ظاهر می‌شود.

در این سریال فاطمه گودرزی نقش محبوبه همسر احمد زرین را بازی می‌کند و نقش فرزندانشان امیر و مهتاب را محسن افشانی و سیما خزرآبادی به‌عهده دارند.

نیما شاهرخ‌شاهی در نقش مسعود، عباس محبی (آبدارچی)، علی طالب‌لو (دایی محمود)، سعید پیردوست (طلبکار)، کیانوش گرامی (طلبکار)، روح‌الله کمانی و رضا آحادی (شاگردان رستوران) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

در جاده چالوس ۴۰ بازیگر مهمان هم حضور دارند که از آن جمله می‌توان به نهال دشتی در نقش دختر مصیب، شیما رستگار در نقش منشی شرکت، میلاد نیکزاد در نقش مصطفی دوست امیر، حسین شمس در نقش کلایی وکیل، بهزاد داوری در نقش محبی وکیل، سیدعلی موسویان در نقش چراغعلی و پیمان مقدمی اشاره کرد.

علیرضا داوری تهیه‌کننده سریال درباره روند تولید آن گفت: تصویربرداری پانزدهم اسفند سال گذشته آغاز شد و نماهای خیابانی و سکانس‌های مربوط به خانه شخصیت اصلی در نیاوران ضبط شد. اکنون در حال ضبط نماهای مربوط به شرکت احمد زرین هستیم.به گفته داوری، لوکیشن شرکتی در خیابان مطهری تهران است و بعد از یک هفته، ضبط تصاویر مربوط به رستوران احمد زرین آغاز می‌شود.

وی در این باره گفت: در ادامه سریال احمد زرین همراه همسرش محبوبه یک رستوران راه‌اندازی می‌کند. در نزدیکی آنها رستوران آقای سهرابی هم فعال است. بازیگر نقش سهرابی بزودی انتخاب می‌شود و یکی از چهره‌های مطرح را برای این نقش در نظر خواهیم گرفت.تهیه‌کننده جاده چالوس تاکید کرد: رستوران‌‌های این سریال به صورت دکور در منطقه خجیر ساخته شده و با استقرار گروه در این مکان و تصویربرداری نماهای داخلی، سرعت کار نیز افزایش خواهد یافت.

تله‌فیلم‌های رمضانی

تله‌فیلم «گلکار» یکی دیگر از تولیدات نمایشی شبکه تهران است که برای پخش در شب احیا در نظر گرفته شده است. این تله‌فیلم به تهیه‌کنندگی سیدمرتضی عمادی و به قلم مهدی کیا نگارش شده و درباره جوانی به نام رضا ست که از پدر پیر و بیمارش نگهداری می‌کند. رضا از طریق کار در آژانس امرار معاش می‌کند و مشکلات مالی متعددی در زندگی‌اش به وجود آمده است؛ او اراده کرده بر مشکلات غلبه کند. به این ترتیب اتفاقات تازه‌ای برایش رخ می‌دهد.فیلمنامه این تله‌فیلم نوشته شده و بزودی کارگردان و بازیگران آن نیز انتخاب خواهند شد.

«عبور ممنوع» تله‌فیلم دیگری است که به تهیه‌کنندگی افشین صادقی و کارگردانی داریوش ربیعی ساخته می‌شود. فیلمنامه این تله‌فیلم را اصغر عبداللهی نوشته و داستانش درباره چهار دختر دانشجوست که ترم آخر را پشت سر می‌گذارند و قصد زیارت حرم امام رضا (ع) و عزیمت به شهر مشهد مقدس را دارند. آنها تلاش می‌کنند خودشان را به ایستگاه راه آهن برسانند، اما اتفاقات زیادی در راه است.

تله‌‌فیلم «سه پسر به اسم نوید» به کارگردانی سهیل سلیمی و تهیه‌کنندگی مهدی شایقی در آخرین روز تابستان و آغاز هفته دفاع مقدس از شبکه تهران پخش می‌شود. این تله‌فیلم به قلم وحید کیارسی نوشته شده و درباره سه جوان است که با یک ماشین به یکی از شهرهای اطراف تهران می‌روند؛ آنها برنامه‌ای دارند که کسی از آن اطلاع ندارد. آنها حین رانندگی در جاده با خانم‌بهروزی که مادر شهید است، تصادف می‌کنند و همین اتفاق، مسیر برنامه‌ریزی آنان را در این سفر تغییر می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها