قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش رشید از روزی می‌ترسد که دیگر کسی او را دوست نداشته باشد؛ در این صورت او با تمام علاقه‌اش به این نقش، با «رشید» خداحافظی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۵۰۷۹
رشید از گمنامی می‌ترسد

ایزدی درباره سریال جدید رشید که در مرکز صدا و سیمای اصفهان تولید شده، گفت: کارهایی را که در آنها بازی می‌کنم، مخاطبان دوست دارند. البته برخی از آثار نمایشی به‌دلایلی ضعیف می‌شود که در این شرایط به کار بازیگر هم لطمه وارد می‌شود.

وی ادامه داد: اگر ساخت آثار به نویسندگان و کارگردانان حرفه‌ای سپرده شود، ما موفق می‌شویم و می‌توانیم سریال‌های خوبی تولید کنیم.

ایزدی بیان کرد: زور ما در اصفهان به سریال‌هایی که در تهران تولید می‌شود، نمی‌رسد. اگر بودجه سریال پایتخت را به ما هم بدهند، ‌سریال‌های خوبی می‌سازیم.

وی درباره بازیگرانی که در مرکز اصفهان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ما بازیگران خیلی خوبی در اصفهان داریم که همه گمنام هستند و کارگردانان از آنها استفاده نمی‌کنند.

ایزدی در پاسخ به این پرسش که چرا کارگردانان اصفهانی از شما استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: چون کارهای مرا دیده‌اند و می‌دانند می‌توانم مخاطب را با کار همراه کنم.

وی درباره حضورش در فیلم‌های جدی توضیح داد: اگر من نقش‌های جدی بازی کنم، موفق نمی‌شوم و تماشاگر این را از من نمی‌پسندد. تماشاگر از من طنز می‌خواهد و مرا با کارهای طنز به یاد می‌آورد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها