پخش سریال پنج قسمتی «بین خودمون بمونه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی ‌عطشانی از امشب در شبکه دو آغاز می‌شود. بهنام تشکر نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۳۷۶۹
بهنام تشکر با «بین خودمون بمونه» در شبکه 2

بین خودمون بمونه، یک درام اجتماعی است که به کارگردانی علی عطشانی در پنج قسمت برای پخش از شبکه دو آماده شده است. تصویربرداری این اثر در کاشان پایان یافت و تیم تولید مشغول صداگذاری و آماده کردن موسیقی این مینی سریال است.

مهدی کریمی، مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو درباره این اثر گفت: قرار بود بین خودمون بمونه در قالب تله‌فیلم ساخته شود، اما به دلیل کشش داستان در سه قسمت تولید شده است. تصویربرداری سریال بین خودمون بمونه نیمه اردیبهشت در تهران آغاز شد. این سریال در شهرهای تهران و کاشان تصویربرداری شده و از جمله بازیگران آن می‌توان به سیما تیرانداز، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ‌شاهی، مهران رجبی و مهدی فقیه اشاره کرد. امیرحسین مدرس هم در یک سکانس کوتاه در نقش خودش ظاهر شده است.

این سریال که به قلم علیرضا طاهری نوشته شده، درباره دروغ است و به تاثیرات آن در زندگی افراد و جامعه می‌پردازد و داستان آن درباره شخصی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش، ۴۰ میلیون تومان پول کم دارد. او بعد از تلاش‌های زیا‌د، تنها راه را در فروش زمینش در کاشان می‌بیند، اما برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد و برای گرفتن مرخصی به دروغ متوسل می‌شود؛ این دروغ آغاز دروغ‌های دیگر او و ماجراهای پرافت و خیزی است که در سریال به تصویر کشیده می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها