توضیحات سرپرست داوران جشنواره «ستاره 20»؛

راهیابی 6 هزار نفر به مرحله دوم مسابقه بزرگ بازیگری

رییس هیأت داوران جشنواره و مسابقه بزرگ «ستاره 20» گفت: از بین ده ها هزار اثر رسیده به این جشنواره تنها 6 هزار نفر وارد مرحله دوم می شوند.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۱
راهیابی 6 هزار نفر به مرحله دوم مسابقه بزرگ بازیگری

حسن فتحی؛ کارگردان سینمای ایران و سرپرست داوران جشنواره بزرگ «ستاره 20» در مورد داوری و شرکت کنندگان این مسابقه بزرگ بازیگری گفت: این مسابقه راهی است برای اینکه فضایی فراهم شود تا استعدادهای بازیگری از سراسر ایران شناسایی شود تا همگان بتوانند از فرصت یکسان برای بازیگری بهره مند شوند.

/Media/Image/1393/02/29/635360968836866773.jpg

وی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی هنرمندان برای داوری این مسابقه به عمل آمده و شرکت کنندگان نیز استقبال شایانی از این مسابقه داشته اند و ما در حال حاضر داوری بخش اول را برای انتخاب ها آغاز کرده ایم.

فتحی ادامه: کار گزینش آثار برای هیأت انتخاب بسیار سخت است زیرا ده هاهزار اثر به این مسابقه رسیده است و ما مجبوریم از این تعداد تنها 6 هزار نفر را برای ورود به دوره بعدی انتخاب کنیم.

رییس هیأت داوران جشنواره و مسابقه بزرگ ستاره 20 اضافه کرد: برنامه ریزی که در مورد داوری این جشنواره و مسابقه بزرگ بازیگری شده است تغییر داوران در هر دوره است.

وی ادامه داد: در هر دوره از مسابقه داوران تغییر می کنند تا کار حرفه ای تر پیش رود و ما برای انتخاب ستاره ها کمتر دچار انتخاب های سلیقه ای داوران شویم.

فتحی خاطر نشان کرد: این مسابقه آموزش مهارتهای بازیگری را نیز برای انتخاب شوندگان فراهم کرده است تا در دوره های بعدی رقابت، شرکت کنندگان هم سطح شوند و در حق هیچ فردی اجحافی صورت نگیرد.

رییس هیأت داوران جشنواره و مسابقه بزرگ ستاره 20 در پایان تصریح کرد: مسابقه بازیگری «ستاره 20» این فرصت را در اختیار تمام جوانان و علاقه مندان مستعد بازیگری قرار می دهد تا ضمن آشنایی با اصول حرفه ای و اخلاقی، به تصورات خود از هنر بازیگری جامه عمل بپوشانند و حمایت واقعی از ایشان صورت گیرد بدون آنکه هزینه گزافی پرداخت کنند. ( ستاد اطلاع رسانی جشنواره و مسابقه بزرگ «ستاره 20»)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها