سعید سلطانی کارگردان «ستایش» از آغاز نگارش فیلمنامه سری جدید این مجموعه توسط سعید مطلبی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۴۰۷
آغاز نگارش فیلمنامه «ستایش ۳»

سعید سلطانی کارگردان «ستایش» از ساخت سری سوم این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: در حال حاضر سعید مطلبی مشغول نگارش داستان این سری است.

وی افزود: بنا به درخواست سازمان صداوسیما ساخت سری سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» را پس از تامین منابع مالی کار آغاز می کنیم.

سلطانی درخصوص داستان سری جدید گفت: «ستایش 3» پرش زمانی ندارد و ادامه سری دوم آن است و قصه‌های قهرمانان اصلی داستان دنبال می‌شود.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
گریم ستایش خیلی بدشده وچرابچه هاش ازخودش بزرگترن فكركنم ستایش 3رادیگه هیچ كس نگاه نكنه دیگه ادامه ندین باتشكر
ازیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
واقعا اینا چرا اینقدر اعتماد به نفس هستن؟! چرا فكر میكنن اینقدر برای مردم جذاب و دیدنی هستن؟ توی ستایش 2 شكست خوردن بس نبود؟! قصه آبكی ستایش 2 بسه.دیگه این رو ادامه ندین خواهشا.این سایت جام جم اگه نظرات ما رو به مسوولین سیما منعكس نكنه به چه دردی میخوره؟؟؟
آهو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
توی ستایش 2
فردوس بزرگ, فقط همون فردوس جوون 20سال پیش بود با همون صدا رسا و بلند و همون قوت و قدرت در حرف زدن,فقظ موهاش سفید شده بود.تو ستایش 3 هم حتما همون مرد جوون 40 سال پیش خواهد بود فقط كچل شده!!!!!
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
۰
۰
سلام.این 3 نفر نظری بی فكر دادند.ستایش 2 كاملا جذاب و دیدنی هست و لطفا ستایش 3 را هم نیز بسازید
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
۰
۰
سلام و درود...در قسمت پایانی ستایش۲نوشته شد ستایش۳در اینده نزدیك...این اینده نزدیك را شما عوامل،برای بیننده ، و هموطن خودتون مشخص كنید كه چه موقع این اینده نزدیك به منصه ظهور میرسه.
خداقوّت.شاد و تندرست باشید

نیازمندی ها