برنامه تلویزیونی «گزینه جوان» روزهای شنبه 24، دوشنبه 26 و چهارشنبه 28 خردادماه و با هدف پاسخگویی به اعتراضات دانش آموزان و ارائه توضیحاتی درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۸۱۷۸۱
بررسی اعتراض دانش آموزان به امتحانات نهایی در «گزینه جوان»

«علی زاهدی» تهیه‌کننده برنامه گزینه جوان از روی آنتن رفتن سه برنامه دیگر از آن برای پاسخگویی به اعتراضات دانش آموزان درباره امتحانات نیمه نهایی خبر داد و گفت:

ویژه برنامه گزینه جوان برای ایام برگزاری امتحانات نهایی هفته آینده به پایان می‌رسد اما به دلیل این که برخی از دانشجویان به امتحانات و سخت بودن سوالات اعتراض داشتند با دکتر رسول عمادی رئیس مرکز ملی سنجش و امتحانات آموزشی صحبت کردیم و ایشان از حضور در برنامه و توضیح درباره امتحانات نهایی استقبال کردند. همچنین از طرفی هم با آقای محمدرضا مجتهد مدیر موسسه گزینه جوان صحبت کردیم و هماهنگی با شبکه سه هم انجام و در نهایت سه برنامه دیگر ترتیب داده شد.

وی درباره محتوای دقیق این برنامه ها ادامه داد: مهمانان این سه برنامه مدیران مرکز امتحانات آموزش و پرورش هستند و قرار است طی آن ها درباره این که امتحانات نهایی در سال های آینده مفهومی تر می شود و بیش از 75 درصد سوالات آن چنین ویژگی خواهد داشت، صحبت شود. همین طور به اعتراضات دانش آموزان پاسخ داده می دهیم و نمره بعضی امتحاناتی که اعتراضات زیادی به دنبال داشت در برنامه گفته می شود.

برنامه تلویزیونی گزینه جوان کاری از گروه اجتماعی این شبکه است که سری اخیر آن در ایام برگزاری امتحانات نهایی با پخش آیتم‌های مختلف و حضور دبیران مجرب ساعت 15:30 روزهای زوج به پخش رسید. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها