رویا نونهالی، حمیدرضا پگاه و کامران تفتی در این سریال بازی می کنند

«زاویه هفتم» و یک سرقت از 7 زاویه

موضوع این سریال مبارزه پلیس با گروگانگیری است

«آمین»‌ برای دستگیری خلافکاران

تصویربرداری سریال تلویزیونی آمین به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با صحنه‌های پلیسی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۱۵۶۳
«آمین»‌ برای دستگیری خلافکاران
در این سریال امین حیایی نقش زندانی را بازی می‌کند و آشا محرابی هم نقش افسر نیری انتظامی را به عهده دارد. داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی، امیررضا زرینبخش و شاهرخ استخری دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال آمین آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پرونده یک مجرم و خلافکار فراری به نام همایون تمدن است که سال گذشته در یک عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف یک کانتینر مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش، مریم نوین وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را برای رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند، اما... جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده این سریال درباره روند تولید آن به جام‌جم گفت: این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای با مشارکت موسسه ناجی هنر تولید می‌شود. شروع تصویربرداری سریال آمین با مضمون پلیسی با صحنه‌های حادثه‌ای و خیابانی آغاز شد و هم‌اکنون گروه در گلشهر کرج مشغول تصویربرداری است.

به گفته تهیه‌کننده، زامیاد سعدوندیان فیلمنامه این سریال پلیسی را بر اساس طرحی از سعید منتظرالمهدی نوشته است.سعدوندیان درباره فیلمنامه این سریال به جام‌جم گفت: از سه ماه پیش نگارش سریال تلویزیونی آمین را بر اساس طرح اولیه‌ای شروع کردم و همچنان ادامه دارد. حدود 70 درصد از فیلمنامه نوشته شده و همزمان با تصویربرداری مشغول نگارش قسمت‌های باقیمانده هستم.

وی ادامه داد: در طول نگارش از مشورت‌های دکتر منتظرالمهدی استفاده می‌کنم. البته این اولین فیلمنامه پلیسی من نیست و قبلا یک سریال و دو تله‌فیلم دیگر با مضامین پلیسی نوشته بودم. وقتی طرح این سریال به من داده شد، قصه را دوست داشتم و احساس کردم می‌توان یک کار خوب نوشت. طبیعی است وقتی نویسنده با موضوع قصه ارتباط برقرار نکند، نمی‌تواند چیزی درباره آن بنویسد.

این نویسنده عنوان کرد: من هم از این قاعده مستثنا نیستم و باید موضوع را دوست داشته باشم تا فیلمنامه را بنویسم. این اتفاق هم در سریال تلویزیونی آمین افتاد. ضمن این‌که برخلاف دیگر آثار پلیسی چیزی در فیلمنامه به من سفارش نشد. بنابراین با فراغ بال فیلمنامه را می‌نویسم.

این نویسنده در پاسخ به این پرسش که آیا هنگام نگارش فیلمنامه برای نقش یکی از پلیس‌های قصه به هادی ساعی فکر کرده بود هنگام انتخاب بازیگر به این نتیجه رسید؟ توضیح داد: خصوصیات نقشی که هادی ساعی آن را بازی می‌کند، در فیلمنامه نوشته شده است. او ایفاگر نقش یک پلیس است که خصوصیات منحصر به فرد خودش را دارد، به همین دلیل کارگردان هادی ساعی را برای ایفای این نقش انتخاب کرد.

در این سریال امین حیایی نقش زندانی، داریوش فرهنگ نقش سرهنگ، کاظم بلوچی نقش همایون تمدن، هادی ساعی نقش پلیس و بهناز جعفری نقش تارا فرهمند را بازی می‌کنند.

فرماندهی پلیس تهران بزرگ، ویلایی در کرج، گلفروشی در شهرک راه‌آهن، امامزاده پنج تن، بهشت زهرا و پنت‌هاوس یکی از برج‌های تهران از لوکیشن‌های این سریال است. با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این سریال تلویزیونی پنج ماه طول خواهد کشید.منوچهر هادی در ایام نوروز با سریال خوب بد زشت میزبان بینندگان شبکه دو بود. او ماه رمضان سال 91 سریال خداحافظ بچه را برای شبکه سه ساخت که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. او ساخت چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را هم در کارنامه دارد. جواد نوروزبیگی هم تهیه‌کنندگی چند سریال از جمله شوق پرواز را در کارنامه دارد. (روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها