از بیست و سوم خرداد ماه ۱۳۹۳ شبکه ی نمایش به مدت ۱۰۰ شب، یک فیلم شاخص از سینمای کلاسیک را پخش می کند و مسعود فراستی منتقد سینما، پیش از پخش فیلم به بررسی سینمای کلاسیک می پردازد.
کد خبر: ۶۸۱۵۳۳
مسعود فراستی به تلویزیون برمی‌گردد

مسعود فراستی منتقد و کارشناسی سینما از بیست و سوم خرداد ماه 1393 به مدت 100 شب مهمان شبکه نمایش است. این شبکه به مدت 100 شب، در ساعت 1 بامداد، اقدام به پخش یک فیلم شاخص از سینمای کلاسیک خواهد کرد. مسعود فراستی نیز هر شب پیش از پخش فیلم، در قالب نقد هایی کوتاه بر این فیلم ها، به بررسی سینمای کلاسیک خواهد پرداخت.

مسعود فراستی بیش از 40 عنوان کتاب از جمله همیشه استاد(آلفرد هیچکاک و سینمایش)، رویا پناهگاه (اینگمار برگمان و سینمایش)، لذت نقد و اسطوره جان فورد را تالیف کرده است. اما چهره‌ی این منتقد سینمایی با حضور در برنامه تلویزیونی هفت و نقد های شفاهی تند و تیزش برای عموم مردم شناخته شد.

برنامه هفت تنها برنامه تخصصی سینمایی تلویزیون بود که با اجرای فریدون جیرانی در 10 اردیبهشت 89 شروع شد و مسعود فراستی در چهارمین برنامه «هفت» بود که با نقد طلا ومس به این برنامه وارد شد تا از آن به بعد منتقد ثابت «هفت» شود.

اما در اردیبهشت ماه سال 1391 بود که جیرانی از این برنامه جدا شد. مسعود فراستی بعد از آنکه فریدون جیرانی از اجرای برنامه «هفت» کنار گذاشته شد، همچنان منتقد ثابت برنامه باقی ماند، اما به فاصله چند ماه فراستی هم برای همیشه از «هفت» خداحافظی کرد.

برنامه هفت بعد از رفتن فراستی و جیرانی با اجرای گبرلو و منتقدان سینمایی، جمعه شبها پخش می شود اما هنوز نتوانسته آنچنان که شایسته بود جریان ساز شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها