گفت‌ و گو با تهیه‌کننده «آسیا 2015» ویژه جام ملت‌های آسیا

رضا جاودانی: طعم آنلاین بودن برنامه را نمی‌چشیم

مشروح صحبت های عادل درباره ویژه برنامه جام جهانی در «گلخانه»

فردوسی پور: دعا کنید هوای برزیل سرد شود

فردوسی پور به همراه رضا جاودانی و حمید رضا صدر شامگاه پنجشنبه در برنامه «گلخانه» شبکه سه حاضر شد و درباره جزییات ویژه برنامه جام جهانی با عنوان «بیست چهارده» توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۶۸۰۷۹۳
فردوسی پور: دعا کنید هوای برزیل سرد شود

به گزارش جام جم سیما عادل فردوسی پور با تشکر از کسانی که در دوره های قبل ویژه برنامه جام جهانی را تهیه کرده اند گفت: من از تجربیات آقای زکایی استفاده کردم. در نشریات حرف و حدیث زیاد بود و می گفتند که ما دو نفر با هم مشکل داریم. اما ایشان هر چه من خواستم دوستانه در اختیارم قرار دادند. به هر حال برنامه جام جهانی یک پروژه فراملی است و همه دوست دارند اتفاق خوبی رخ دهد. یک ماه است بچه ها شبانه روزی کار می کنند.

/Media/Image/1393/03/16/635376549655448490.jpg

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام «بیست چهارده» انتخاب شده است توضیح داد: من دوست داشتم مثل برنامه نود اسم ما یک عدد باشد. وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه ها حضور نیروهای جوانی است که در پشت صحنه کار می کنند. در این برنامه حسین میثاقی بسیار فعال است. من او را اولین بار در کرمانشاه دیدم که آنجا گزارش می کرد و از صدایش خیلی خوشم آمد. از برنامه «آقای گزارشگر» هم دو سه نفری در برنامه ما حضور دارند. یکی از آنها رضا یونسیان است که در آن برنامه رتبه دوم را کسب کرد.

پخش خلاصه برنامه شب گذشته از ساعت 12 به بعد

مجری برنامه نود درباره زمان فعالیت برنامه سازان گفت: ما از ساعت هفت بعداز ظهر تا 5 بامداد برنامه خواهیم داشت که کار سختی است. برخی از بازی ها هیچ چیز جذابی ندارند و ما باید مردم را ترغیب کنیم که آن را نگاه کنند. قسمتی از برنامه ما با ماه عسل، سریال، اخبار و مسابقات والیبال تداخل دارد که برای همه این ها برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم. احتمالا از ساعت 12 تا 2 و نیم بامداد خلاصه آیتم های شب گذشته را برای فوتبال دوستان پخش خواهیم کرد.

فردوسی پور درباره این که چه کسانی بازی ها را گزارش می کنند توضیح داد: چینش گزارشگران با من نیست. فکر می کنم گزارش های من کمتر از دوره های قبل باشد. ولی چند تایی هم به من می رسد.

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوال دیگری گفت: من اول طرفدار انگلیس هستم و بعد برزیل.

فردوسی پور در بخشی از حرف هایش درباره خط خوردن سردار آزمون و محمد رضا خلعتبری از تیم ملی گفت: ما یک مصاحبه ای با کارلوس کروش گرفته ایم که کلا در این مورد حرف زده است.او گفت به دلیل اینکه درتیمش مهاجم زیاد داشته این بازیکنان را خط زده است.ضمن اینکه گفته در این پست کریم انصاری فرد را هم دارد. این مصاحبه در اولین قسمت برنامه پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جام جم سیما در بخشی دیگر از این برنامه از فردوسی پور درباره مهمانان ویژه ای که قرار است به برنامه اش بروند سوال کردند که او گفت: ما یک مهمان ویژه هم داریم دیگر که در اولین قسمت یعنی دوشنبه شب به استودیو می آید. در همین لحظه رضا جاودانی گفت: البته کسی که قرار است مهمان برنامه ما شود زیاد با عادل خوب نیست.

تهیه کننده برنامه «بیست چهارده» درباره مسابقه پیامکی برنامه گفت: مردم هر شب می توانند نتیجه بازی ها را با یک عدد دو رقمی پیش بینی کنند و بگویند بازی چند چند می شود. در شب هفتم مشخص است که هر فرد در بین مثلا 6 میلیون نفر چه امتیازی را کسب کرده است و پیش بینی هایش چقدر درست بوده است.

/Media/Image/1393/03/16/635376549599138988.jpg

در حاشیه:

رضا جاودانی چند بار گفت: عادل از من قول گرفته درباره جزییات برنامه صحبت نکنم.

فردوسی پور در حالی که می خندید به حسینیان مجری برنامه گفت: تو که همه جا نفوذ داری یک کاری کن که هوای برزیل سرد شود تا مشکلات ما کم شود. یا این که ساعت بازی ها را عوض کن. او ادامه داد: بقیه باید یک ذره اغماض کنند تا اعصاب مردم خرد نشود.

دکتر صدر در این رابطه گفت: باید به مردم اعتماد داشته باشیم و بدانیم بینش مردم خیلی عمیق است. جایگاه یک ملت با دو تا نما دگرگون نخواهد شد.

فردوسی پور از حسینیان قول گرفت که یکی از بازی های جام جهانی به جز بازی ایران را تماشا کند.

عادل گفت: خیلی رویاپردازانه است که انتظار داشته باشیم ایران از گروهش صعود کند.

فردوسی پور در پاسخ به این سوال که آیا مراسم افتتاحیه را پخش می کنید یا نه با خنده گفت: اگر خانم لیما (مجری منشوری) باشد که پخش نمی کنیم. ممکن است نماهای خیلی دور (اکستریم لانگ شات) داشته باشیم. به هر حال بستگی دارد که در آنجا چه اتفاقاتی بیفتد و این مساله فراتر از اختیارات ماست.

/Media/Image/1393/03/16/635376549626279856.jpg

به گفته عادل در «بیست چهارده» بخشی وجود دارد که مثل دوربین نود همه می توانند حاشیه های جام جهانی را عکاسی و فیلمبردرای کنند و به برنامه بفرستند. این بخش شامل افرادی است که از داخل کشور یا خود برزیل بازی ها را دنبال می کنند. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها