بهرنگ توفیقی کارگردان «انقلاب زیبا» :

از تمام کسانی که به ما الکی گیر ندادند تشکر می‌کنیم

این سریال برای پخش در دهه فجر تولید می‌شود

«انقلاب زیبا» به ایرانشهر رسید

تصویربرداری سریال «انقلاب زیبا» بعد از گرفتن چند صحنه و سکانس خیابانی در خانه‌ای واقع در خیابان ایرانشهر در تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۹۵۲۶
«انقلاب زیبا» به ایرانشهر رسید

سریال انقلاب زیبا به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در دهه فجر از شبکه یک تولید می‌شود. این سریال داستانش را در زمان معاصر روایت می‌کند و تاثیر رخدادهای تاریخی در چند دهه گذشته کشورمان را بر سرگذشت شخصیت‌های سریال به نمایش می‌گذارد.

/Media/Image/1393/02/16/635349743738439104.jpg

انقلاب به روایت بازیگران

در سریال انقلاب زیبا، آتیلاپسیانی و آزاده صمدی، نقش پدر و دختری به نام‌های جابر و زیبا را بازی می‌کنند. علیرضا کمالی نقش حامد، همسر زیبا را بازی می‌کند و فریبا کوثری هم اجرای نقش مادر حامد را به عهده دارد.

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به مجید واشقانی در نقش سروان بهرامی، نوش‌آفرین رحمانی در نقش زهره دوست زیبا، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، مانیا تهرانی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش‌زاده و پیمان یاحقی اشاره کرد.

شقایق فراهانی در نقش یکی از آشنایان پدر زیبا نیز کارش را در سریال آغاز کرده و مجید مظفری نیز از آخرین بازیگرانی است که برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به گروه تولید انقلاب زیبا پیوسته است. از آنجا که بخش‌هایی از فیلمنامه سریال همزمان با تولید آن نوشته می‌شود، در ادامه بازیگران دیگری نیز به جمع بازیگران این سریال افزوده خواهند شد.

بهرنگ توفیقی که ساخت سریال مسیر انحرافی را در کارنامه دارد، کارگردانی سریال انقلاب زیبا را برعهده دارد و فیلمنامه آن را حامد عنقا نوشته که نویسندگی فیلمنامه سریال‌هایی چون نردبان آسمان و دستی بر ثریا (زندگی خواجه نصرالدین طوسی) را در کارنامه دارد.

او در سریال انقلاب زیبا ماجراهای زندگی زیبا و حامد را روایت کرده که در یک موسسه رسانه‌ای همکار هستند. آنها تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، اما جابر پدر زیبا در کودکی، او و همسرش را ترک کرده و از کشور خارج شده است. از طرفی پدر حامد در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده و او با مادر خود زندگی می‌کند.

زیبا در خانواده‌ای با تفکرات شبه‌مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با حامد دارد، اما با وجود این هر دو به یکدیگر علاقه‌مند هستند. حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال‌ها پیش می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد و...

تولید و پس‌تولید همزمان

سریال انقلاب زیبا برای پخش در ایام دهه فجر ساخته می‌شود، بنابراین همزمان با بازنویسی و تصویربرداری، تدوین و آماده‌سازی می‌شود. بخش‌های اعظمی از نماهای خارجی سریال تصویربرداری شده و نماهای مربوط به محل کار زیبا واقع در خیابان شریعتی نیز اخیرا انجام شده است. از فردا عوامل در خانه‌ای در خیابان ایرانشهر به کار خود ادامه می‌دهند.

این خانه متعلق به حامد و مادرش است که بخش‌هایی از سریال در آن رخ می‌دهد. لوکیشن اصلی انقلاب زیبا که بستر بسیاری از رویدادهای آن به شمار می‌آید، خانه‌ای در محله کامرانیه تهران است.

(روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها