سه سال پیش مساله حجاب این التهاب ها را نداشت

جزییات سریال «حجاب راه رستگاری» به روایت کارگردانش

شهریار بحرانی کارگردان سینمای ایران معتقد است سه سال پیش که کار ساخت مستند «حجاب راه رستگاری» را آغاز کرده بود، مساله حجاب این التهاب‌های امروز را در جامعه نداشت.
کد خبر: ۶۷۹۲۵۳
جزییات سریال «حجاب راه رستگاری» به روایت کارگردانش

شهریار بحرانی درباره ایده شکل‌گیری مجموعه مستند «حجاب راه رستگاری» گفت: این فیلم یک پروژه مستند است که جریان تولید آن نزدیک به سه سال زمان برد. در ابتدای مسیر قرار بود که این فیلم مستند در سه یا چهار قسمت تهیه شود اما وقتی در جریان ساخت قرار گرفتم، دیدم که ابعاد مساله حجاب به قدری گسترده است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

کارگردان «ملک سلیمان» ادامه داد: موضوع حجاب یک مساله فراگیر است و خداوند در قرآن بار‌ها و بار‌ها به این مساله تاکید کرده و در کنار مساله نماز جایگاه ویژه‌ای برای آن قائل شده است. با توجه به اهمیت مساله حجاب این موضوع بسط و گسترش پیدا کرد و الان یک مجموعه ۲۰ قسمتی با موضوع حجاب آماده شده است.

بحرانی درباره قالب «حجاب راه رستگاری» توضیح داد: این پروژه را می‌توان یک سریال مستند با موضوع حجاب دانست که در گروه مستند‌های داستانی قرار نمی‌گیرد و یک اثر مستقل خواهد بود. این مستند در برگیرنده گفت‌و‌گو‌های مختلف با چهره‌هایی است که در این حوزه شناخته شده‌اند.

بحرانی باتوجه به اینکه کار ساخت این مستند را از سه سال پیش آغاز کرده و این پروژه ارتباطی با اتفاقات روز درباره مساله حجاب ندارد، گفت: ما سه سال پیش کار را آغاز کردیم و نهادهای مختلف ما را در این راه همراهی کردند. سه سال پیش که تصمیم به ساخت این پروژه گرفتیم، مساله حجاب این التهاب‌ها را نداشت. مساله حجاب موضوعی بود که نظر ما را جلب کرد و به سراغ آن رفتیم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها