در حسرت نقش مسلم بن عقیل مانده‌ام

جواد هاشمی: حاضرم نقش یزید را هم بازی کنم

مدیر پروژه اعزام هنرمندان به برزیل گفت:«خانمی که فرموده‌اند مرا بخاطر همراهی با ولایت طرد کردند نمی‌شناختم. چه کسی ایشان را مجری طرح کرده بود که حالا استعفا داده‌اند؟!»
کد خبر: ۶۷۸۶۳۵
پاسخ سید جواد هاشمی به ادعاهای الهام چرخنده

سیدجواد هاشمی، تهیه کننده پروژه یار دوازدهم در واکنش به حواشی پروژه یار دوازدهم یادداشتی منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

از زمانی که پروژه اعزام هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال و مدیران باشگاه ها به جام جهانی تحت عنوان پروژه یار دوازدهم «آغاز» شد، هجمه بی امان تهمت و افترا و توهین به حامیان و سرمایه گذاران این پروژه به صورت کاملا برنامه ریزی شده رقم خورد و عده ای بی آن که بدانند هدف از این سفر چیست و یا اینکه حتی اسامی مسافرین اعزامی را بدانند، شروع به تخریب این مجموعه و مسافران آن کردند. گله بسیار است، از هنرمندانی که در لیست اعزام نبودند و شروع به مصاحبه های رنگین کردند که هیهات، ما به این سفر نمی‌رویم، بی آنکه بگویند آیا واقعاً آنها به این سفر دعوت شده بودند؟

از افراد متظاهری که خود را به این پروژه چسبانده و در نهایت با مظلوم نمایی و نشر اکاذیب بیهوده و به قصد تشویش اذهان عمومی و بزرگ نشان دادن خود پس از گرفتن میلیون ها تومان از این قطار پیدا شدند. آیا آنهایی که از رفتن هنرمندان به جام جهانی گله می کنند از خود پرسیده اند هزینه اعزام آنها چقدر است؟ تعداد آنها چند نفر است؟ آیا مردم عزیزمان می دانند هزینه اعزام 40 هنرمند ما به جام جهانی با هزینه قرارداد یک فصل یک فوتبالیست لیگ برتری برابری می کند؟

آیا پولی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت اعزام هنرمندان در نظر گرفته شده بیت المال است یا قراردادهایی میلیاردی با بازیکنان مصدوم؟ در حالی که همه برای عکس یادگاری گرفتن با این هنرمندان در رقابت هستند، چگونه است که حضور این افراد در جام جهانی برای تولید یک پروژه سینمایی به بزرگترین مشکل جامعه تبدیل شده؟ چرا کسی نسبت به لیست مدیران باشگاه ها و مربیان و پیشکسوتان که با همین گروه به جام جهانی اعزام می‌شوند، حساسیتی ندارد؟ آیا آنجا دیگر بحث پول بیت المال نیست؟

آیا مردم می دانند درآمدی که از حضور هنرمندان بدست می آید، صرف حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال در جام جهانی می شود؟ بیایید بپذیریم که هدف این پروژه بسیار والاتر از اینگونه بحث هاست.

ما به عنوان جزء کوچکی از این جامعه و در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی وارد این کارزار شده ایم و از مردم عزیزمان و ارباب جراید تمنا داریم که هر گله و شکایت و توهینی دارند آن را بسوی سرمایه گذار این پروژه نشان بگیرند و حرمت هنرمندان خود را حفظ کنند و بدانند که آنها فقط و فقط به عشق پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران قصد این سفر را کردند و این خواسته تمام و کمال سرمایه گذار است و شنیدن این حرف ها را در راه سربلندی ایران سعادت خود می داند.


حکایت خانمی هم که فرموده‌اند مرا بخاطر همراهی با ولایت طرد کردند، نه تنها عجیب نیست که مسبوق به سابقه نیز هست: یادم می‌ آید اولین روزی که دیدارشان کردم نشناختم، پرسیدم ایشان کیست؟

گفتند در شبکه خارجی و نه البته ضد انقلاب(!) فعالیت می کردند و در چند کار تلویزیون هم بازی کرده‌ اند. عرض کردم مانعی نیست ایرانی هستند و زیر پرچم ولایت و کشور فعالیت کنند، خدا خیرشان دهد و الا تمامی ستاره های عضو پروژه ایرانی و معتقد و مؤمنند و اگر از دست و زبان این خانم رنجیده‌اند به جد من او را حلال کنند و چیزی نگویند تا به قول خودشان منزوی و کتک خورده به فعالیت هنری اشان ادامه ندهند، ضمنا ایشان مطرح کرده اند از مجری طرحی استعفاء داده‌اند و من نمی دانم کی به این سمت رسیده بودند که استعفاء بدهند! مجری طرح توسط تهیه کننده انتخاب می‌شود و بنده هرگز ایشان را انتخاب نکرده‌ام.


مردم بدانند که فرزندان این خاک از قراردادهایی که روزی آنها را تامین می کند گذشته اند تا در کنار تیم ملی حضور داشته باشند. مردم بدانند که ستارگان سینمای آنها نمایندگان و سربازان آنها هستند در جبهه فرهنگ که در برزیل به دفاع از ارزش های آنها خواهند پرداخت در پایان لازم است از همراهی همه یاران شماره 12 که در لیست سرمایه گذار محترم برای همراهی در سفر قرار گرفته‌ اند تشکر کنم و از ارباب و جراید که همه گاه حتی وقتی ما را به ضرب تازیانه انتقاد نواختند، همراهی کرده‌اند سپاسگزاری کنم و عاجزانه درخواست کنم هیچ شایعه‌ای از سمت و سوی هیچکس صحیح نیست مگر به صورت رسمی از طرف اینجانب به عنوان تهیه کننده، بسیار شفاف در قالب بیانیه منتشر شود.


و در آخر اینکه، هرگاه کسی از این قطار پیاده شده، نه بخاطر مصلحت دیگران، که صرفا به دلائل شخصی خودش بوده است. به امید روزی که بنده و هر که خواننده این مقاله است، ریش و ریشه را با هم داشته باشند. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
مهدی
Germany
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر آسید جواد

..ولایی بودن تو عمل معلوم میشه وگرنه به حرف باشه منم پسر پیغمبرم.....اللهم عجل لولیك الفرج
دوستدار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
سید جان قبولت داریم. لا مشكل اخوی.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
آقای هاشمی حسینیه و جهاد و....نیستا.بحث چیز دیگری است.فكر كردی حالا چه خبره.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
اگه می خواید برید صفا چرا از دین و مردم مایه میزارید. مردم جیگر نیستند
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
فرمودید :
( آیا آنهایی كه از رفتن هنرمندان به جام جهانی گله می كنند از خود پرسیده اند هزینه اعزام آنها چقدر است؟ تعداد آنها چند نفر است؟ آیا مردم عزیزمان می دانند هزینه اعزام ?? هنرمند ما به جام جهانی با هزینه قرارداد یك فصل یك فوتبالیست لیگ برتری برابری می كند؟ )
بله. درست است. اما این دلیل نمی شود آقا.
همه میدانند كه قرارداد های فصل فوتبالیست های لیگ برتری رقم های بسیار بالا و نجومی ست. خب این شد توجیه ؟؟؟
پس اشكال ندارد كه برای این دوستان حامی معنوی !!! تیم ملی هم نجومی خرج كنند؟؟؟؟
فرمودید :
( یا پولی كه با سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت اعزام هنرمندان در نظر گرفته شده بیت المال است یا قراردادهایی میلیاردی با بازیكنان مصدوم؟ در حالی كه همه برای عكس یادگاری گرفتن با این هنرمندان در رقابت هستند)
(چرا كسی نسبت به لیست مدیران باشگاه ها و مربیان و پیشكسوتان كه با همین گروه به جام جهانی اعزام می‌شوند، حساسیتی ندارد؟ آیا آنجا دیگر بحث پول بیت المال نیست؟)
خب الان بالاخره از پول بیت المال هست یا نیست؟؟
اگر نیست، پس چرا میفرمایید (چرا كسی نسبت به لیست مدیران باشگاه ها و مربیان و پیشكسوتان كه با همین گروه به جام جهانی اعزام می‌شوند، حساسیتی ندارد؟ آیا آنجا دیگر بحث پول بیت المال نیست؟)
میخواهید چیزی كه خودتان منكر آن شدید را توجیه كنید ؟ پس خودتان قبول دارید كه از بودجه بیت المال است!!!!

فرمودید ”
(از مردم عزیزمان و ارباب جراید تمنا داریم كه هر گله و شكایت و توهینی دارند آن را بسوی سرمایه گذار این پروژه نشان بگیرند و حرمت هنرمندان خود را حفظ كنند و بدانند كه آنها فقط و فقط به عشق پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران قصد این سفر را كردند)
دوست عزیز ، كسی كه آنقدر عشق به پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دل دارد كه حاضر است تا برزیل برای روحیه دادن به بازیكنان كشورش برود، باید با هزینه شخصی خودش این كار را انجام بدهد تا عشقش را نشان دهد!!!!

در مورد این جمله تان !!! ( مردم بدانند كه فرزندان این خاك از قراردادهایی كه روزی آنها را تامین می كند گذشته اند تا در كنار تیم ملی حضور داشته باشند. )
واقعا چه فداكاری بزرگی!!! كاش از این جور فداكاری ها و از خودگذشتگی ها هم نصیب مردم عادی میشد.!!!!

فرمودید : ( مردم بدانند كه ستارگان سینمای آنها نمایندگان و سربازان آنها هستند در جبهه فرهنگ كه در برزیل به دفاع از ارزش های آنها خواهند پرداخت )
واقعا با این تصاویری كه از عزیزان هنرمند در برزیل منتشر شد، همه دیدیم كه چگونه آقایون شلوارك پوش و خانمهای هنرمند با آرایشهای غلیظ و رژ لب و لاك قرمزشان فرهنگ اسلامی را به همه ی دنیا شناساندن. دست شما واقعاااا درد نكند. تورو خدا دیگر برای این ملت از این فداكاریها و از خودگذشتگی های خطیر!!!!! نكنید.
لیدی
Australia
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
حق با هركی هست حرمت رهبری رو نگه دارید و از رهبری مایه نذارید. واینكه پوشش یار دوازدهم اصلاً بیانگر فرهنگ ایرانی نبوده و خلاف ارزشهای دینه ،كاش به عنوان مدیر پروژه یكم دقت میكردید.نمیگم مردها كت و شلوار می پوشیدن و زنها چادر سر میكردند ولی میشد بهتر از این باشه...
وحید دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
چی فكر كردی با خودت حاج جواد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه گرفتن عكس اختراع شده وگرنه میگفتی توو ورزشگاه نماز جماعت برپا كردیم!!!!

شماكه تا برزیل نرسیده شرت و شلوارك پاتون كردید!!! اونم از اوضاع خانما!!!!!!!!!!!!
چه فرهنگسازی كردید ماشالله!!!!!!!!!!!!!
محمد رفیعی
United States
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
۰
۰
همانگونه كه آقای رویانیان با رفتن به فوتبال خودش را خراب كرد،آقای سید جواد هاشمی نیز با رفتن به برزیل و همراه كردن تعدادی بازیگر ، متاسفانه خراب شد.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
مسلمانانی از انگلیس ازفرصت جام جهانی استفاده كردند و تبلیغ دین اسلام كردند چراشما این كاررو نكردید و رفتیدحاشیه درست كردید و ترویج بی حیایی كردید شماروازدیگربازیگران بی حیا جدا میدانستیم اما حالا نظرمان عوض شده برای شما واقعا متاسفم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
تمام حرفهات مفته مردم رو چی حساب میكنی؟ متظاهر به اسم كشور و حمایت یه سری بازیگر رو بردی خوشگذرونی چه رویی داری؟؟؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
دقیقا نمی دونم جریان چی بود....ولی اقا جواد امسال ماه رمضون یكی از اكیپا حرم حضرت معصومه هم آورده بودن....قم...اقا جواد حرمت نگه دار....هدف وسیله رو توجیه نمی كنه....حرمت نگه دار حرمت نگه دار حرمت...اون چه افتضاحی بود اورده بودی حرم بی بی..؟ كه دل ایشونو خون كنی؟ داری فرهنگ سازی می كنی؟ این شكلی؟ حرمت نگه دار عزیز حرمت...بدعت نزار اقا بدعت نزار ..ندیده بودم تو حرم خانم حضرت معصومه این فضاحت رو كه به لطف بدعت گذاری و حرمت شكنی شما دیدم....خوت جمع كن اقا...
یك رن مسلمان شیعه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
با عرض سلام چطور به خودتون اجازه میدید بعنوان مسئول هماهنگ كننده این سفر به این راحتی خون همه ی شهدا را با حمایت از رفتار ناپسند و ضد ازرزشی این اقایان و خانمها پایمال كنید لطفا با حمایت كور كورانه قلب پرمهر امام زمان عج را به درد نیاورید یقینا منظور مقام معظم رهبری از ترویج فرهنگ اسلامی وایرانی این نبوده است
معبودیان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
خجالت خجالت خجالت
عبداله
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
من خیلی كم نظر میدهم چون معتقد هستم كه فكر نكنم باعث اتفاق خاصی بشود. متاسفانه در جامعه ما هر كس در هر چیزی نظر میدهد در واقع هر كس از منظر خودش میگوید . به تازه گی یه مصاحبه آقای جواد هاشمی را دیدم در خصوص یكی از بازیگران زن . متاسفانه در جامعه ما هر كس یه كمی در اذهان و دیده ی مردم پر رنگ میشود به خودش حق میدهد هر طوری صحبت كند و رفتار كند. بهر حال آدم باید جاذبه و دافعه داشته باشد اگر كسی به صورت علنی مرتكب گناه شود چه میشود یك موقعی من فردی عادی در جامعه هستم كه گناهی را علنی انجام میدهم. ولی فرد دیگری كه در جامعه به عنوان هنرمند مطرح بوده است انجام میدهد به نظر شما عقلا هیچ فرقی ندارد. بعضی موقع آدمها خیلی روشنفكر میشوند . نمیدانم ............؟؟!!!

نیازمندی ها