عادل در برنامه «کلاه قرمزی» حضور ندارد

برنامه فردوسی پور برای جام جهانی

عادل فردوسی پور در تعطیلی موقت «نود» بیکار ننشسته و مشغول تولید برنامه ای ویژه پخش در جام جهانی است.
کد خبر: ۶۷۸۲۷۱
برنامه  فردوسی پور برای جام جهانی

فردوسی پور از مدتها پیش طرحی را برای تولید برنامه ای ویژه جام جهانی فوتبال 2014 برزیل به شبکه 3 ارائه داده بود که با پذیرش آن مقدمات تهیه آن را مهیا کرد. این مجری و تهیه کننده ورزشی موفق سیما از اردیبهشت امسال با پایان رقابتهای لیگ برتر فوتبال برنامه پربیننده «نود» را موقتاً قطع کرد تا به این ویژه برنامه بپردازد.

برنامه ای که گویا عنوان موقت همگام با جام جهانی را بر خود دارد، ولی نام آن هنگام پخش تغییر خواهد کرد. زمان پخش این برنامه نیز از شنبه هفته آینده در شبکه سه پیش بینی شده و طبق شنیده ها، در نخستین بخش آن نیز طی آیتم هایی به این مسئله پرداخته میشود که تیم ملی فوتبال ایران چه مراحلی را از سر گذراند تا موفق به حضور در رقابتهای جام جهانی شود. ساعت پخش این برنامه نیز 23 در نظر گرفته شده است. گویا شبکه ورزش نیز به همین مناسبت برنامه ویژهای را تدارک دیده که به احتمال فراوان در زمان مشابهی با برنامه فردوسی پور پخش خواهد شد و این 2 برنامه ناگزیر با یکدیگر همپوشانی خواهند داشت.


اما شنیدنی، رقم دریافتی فردوسی پور برای تهیه برنامه ویژه جام جهانی برزیل است که البته برخلاف اعلام چندی قبل یکی از روزنامه های صبح، عددی میلیاردی نیست.


ظاهراً بودجه درخواستی مجری «نود» برای ساخت و ارائه این برنامه که شامل برخی گزارش بازیها هم خواهد بود، رقمی حدود 600 میلیون تومان است. فردوسی پور قرار بود در برنامه «کلاه قرمزی» ویژه جام جهانی نیز حضور پیدا کند که با وجود دعوت سازندگان اصلی آن، ایرج طهماسب و حمید جبلی نپذیرفت و صرفاً به عنوان مهمان خارج از فضای ضبط، سال گذشته در پشت صحنه این برنامه حاضر شد.

هر چند انتشار تصویری از فردوسی پور در کنار عروسکهای این برنامه از جمله کلاه قرمزی، شبهه حضور او را جلوی دوربین ایجاد کرد، او اما در گفت و گویی آن را تکذیب کرد. فردوسی پور در این باره به روزنامه «ایران» گفته بود: «من اصلاً حضوری در ویژه برنامه «کلاه قرمزی» برای جام جهانی ندارم. تصویری هم که منتشر شده مربوط به گذشته است؛ زمانی که به دعوت عوامل برنامه، پشت صحنه تصویربرداری یکی از قسمتها شرکت کردم.»

یادآور می شود رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل از 22 خرداد امسال آغاز میشود و ایران در 3 رقابت با تیمهای ملی فوتبال نیجریه، بوسنی و آرژانتین دیدار خواهد کرد. معرفی تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکنان آن، مروری بر تیمهای حاضر در جام جهانی و تیمهای رقیب ایران و... از جمله آیتمهای تشکیل دهنده برنامه فردوسی پور است. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها