رونمایی از مستند «حجاب، راه رستگاری»

ساخت سریالی 20 قسمتی با محوریت حجاب

شهریار بحرانی گفت: مستند «حجاب؛ راه رستگاری» را به دور از هر گونه افراط و تفریط نسبت به مفهوم حجاب ساخته شده است.
کد خبر: ۶۷۵۹۶۴
ساخت سریالی 20 قسمتی با محوریت حجاب

مستند سینمایی «حجاب، راه رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهریار بحرانی طی مراسمی ویژه همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در تالار ایوان شمس با حضور جمعی از مسولین، هنرمندان و اصحاب رسانه رونمایی می‌شود.

این فیلم که نخستین اثر سینمایی مستقل درباره مفهوم قرآنی حجاب به شمار می‌رود، به طریق دیجیتالی و با استفاده از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای ساخته شده و در هر بخش آن روایتی از مفاهیم قرآنی حجاب برای مخاطب ارائه می‌شود.

بنا بر اظهار نظر کارگردان، در این مجموعه سعی شده است با نگاهی نو، مفاهیم قرآنی و احادیث ائمه اطهار(ع) را در خصوص حجاب، عفاف، حیا و حفاظت از وجوهات انسانی به زبان تصویر بیان شود، به گونه ای که با ایجاد حس و درک متفاوت از کلیشه های رایج در یک فضاسازی مناسب به تفهیم معنای واقعی حجاب بپردازد.

هدف از ساخت این مستند، ارائه منظری قرآنی و به دور از هر گونه افراط و تفریط نسبت به مفهوم حجاب است و اینکه حجاب مختص بانوان نیست و صرفا به پوشش منحصر نمی‌شود.

آیین رونمایی از این مستند «حجاب، راه رستگاری» با حضور عوامل فیلم و شخصیت‌های سیاسی ، فرهنگی، سینماگران و نمایندگان رسانه‌ها ساعت 18 روز دوشنبه آغاز خواهد شد که علاوه بر نمایش مستند مذکور کارگردان این پروژه در سخنانی کوتاه درباره روند تولید آن صحبت خواهد کرد.

برخی از عوامل تولید این مستند عبارتند از: سرپرست گروه تحقیقات، نگارش، تهیه کننده و کارگردان (شهریار بحرانی)، جانشین تهیه کننده (علی زرین)، دستیار اول کارگردان (رضا زرین)، مدیر برنامه‌ریزی (مجید حقی)، تهیه‌کننده (مهدی یعقوبی و شهریار بحرانی)، مجری (سیدمحمد حسینی)، تدوین (مهدی اسدی)، صداگذاری (آرش قاسمی) ، مدیر جلوه‌های ویژه (امیر زرین)، مدیرتصویربرداری (مسعود قندی) ، صدابردار (روح الله جعفر بیگلو)، طراح گریم (فریدون کشن فلاح)، طراح صحنه (علی قدیریان)، مدیر تولید (امیرعبدالمحمد عرب)، مدیر تدارکات (مجیدعبدالمحمد عرب) ، نورپرداز (محمد حسین کریمی)، عکاس (میثم محمدی)، مجری طرح (موسسه تصویر سازان صبح صادق).

همچنین سریالی 20 قسمتی با محوریت حجاب از سوی گروه یاد شده در دست تولید است که مراحل پایانی خود را طی می‌کند. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها