مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیمادر لوکیشن فیلم تلویزیونی «باردیگر بنگر» حاضر شد و از برنامه‌های آتی این شبکه برای ورود به عرصه تولید فیلم وسریال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۰
ساخت 6 سریال در دستور کار شبکه قرآن

حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رقابت شدید میان شبکه‌های تلویزیونی در جذب مخاطب تاکید کرد: با گسترش شبکه‌های نسل جدید در رسانه ملی اشخاصی ریزش مخاطبان شبکه قرآن را پیش بینی می‌کردند در حالی که آمار و نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که شبکه قرآن نه تنها ریزشی در مخاطبان نداشته بلکه به مدد ائمه (ع) بر تعداد آن‌ها نیز افزوده شده است.


وی با تشریح تبلیغات وسیع ضدشیعی در دنیا نقش شبکه قرآن و معارف سیما را نقشی بسیار برجسته توصیف کرد و افزود: این شبکه توانست با تولید برنامه‌هایی همچون «شب آسمانی» موجی جدید در توسعه فقه شیعی و پاسخگویی به شبهات به راه بیندازد.

وی افزود: امسال تولید 6 سریال ارزشمند معناگرا در دستور کار شبکه قرار گرفته است. همچنین امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی بتوانیم با تولید تله فیلم‌های متعدد هر شب یک تله فیلم قرآنی و معارفی روی آنتن ببریم.

گروسی با ابراز خوشحالی از همکاری پژوهشگران حوزه دینی گفت: رضایتمندی 90 درصدی مخاطبان ما حاصل تلاش این عزیزان و تمام عزیزانی است که دغدغه قرآنی دارند.

تله فیلم «بار دیگر بنگر» به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما و به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی چندی پیش در کرمانشاه کلید خورد و بازیگرانی مانند مهدی سلوکی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، بهنام قربانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

آخرین سکانس های فیلم تلویزیونی «بار دیگر بنگر» در تهران برداشت می شود این تله فیلم به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی و به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما چندی پیش در کرمانشاه کلید خورد.

این فیلم درباره فرزام است که به خاطر لجبازی با خانواده اش قصد مهاجرت از ایران را دارد، او با برادر دختر مورد علاقه اش درگیر شده و او را مضروب می کند. پس از این اتفاق از ترس متواری شده و به این منظور با دوستش هانی که قصد سفر دارد همراه می شود و این تازه شروع یک ماجراست. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها