امین حیایی با انتقاد شدید از نظرات برخی از مردم درباره سفر هنرمندان به برزیل گفت: ما به عشق مردم در این مملکت با همه محدودیت‌هایش ماندیم و اگر بدانیم آن‌ها ما را نمی‌خواهند یک درصد هم اینجا نمی‌مانیم و می‌رویم و به کفاشی و خیاطی می‌پردازیم.
کد خبر: ۶۷۵۸۳۷
امین حیایی: تا حالا این قدر به ما بی احترامی نشده بود

وی درباره حواشی به وجود آمده بر سر سفر هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ظاهرا مردم دوست نداشتند که هنرمندان به این سفر بروند. این سفر قرار بود با هزینه اسپانسر انجام شود و آن‌ها تمام هزینه‌های سفر را تقبل می‌کردند اما اسپانسر اولیه از انجام این کار منصرف شد و گویا یک سری از دوستان قرار است با اسپانسر جدیدی به این مسابقه‌ها اعزام شوند اما من با توجه به بازی در فیلم جدید منوچهر هادی، نمی‌توانم به این سفر بروم چرا که قرارداد دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: متاسفانه در خیلی از سایت‌ها دیدم که حرف‌های ناخوشایندی از طرف برخی از مردم علیه بازیگران درباره چرایی انجام این سفر زده شد و آن‌ها اعلام کردند که چرا بازیگران باید به این سفر بروند و اصلا چرا باید برای آن‌ها هزینه شود و بسیاری نوشته بودند که این بازیگران ارزشش را ندارند که برای‌شان هزینه شود و به برزیل بروند. حتما ما اینقدر برای ملت‌مان بی‌ارزش شده‌ایم که دوست‌مان ندارند و نمی‌خواهند کسی از جمع ما به برزیل برود. شاید مردم احساس می‌کنند به ما خیلی خوش می‌گذرد و اگر آنجا برویم بیشتر از این‌ها به ما خوش می‌گذرد.

وی با بیان اینکه هدف ما از انجام این سفر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود افزود: البته در این‌باره تبعیضاتی درباره هنرمندان انجام شد و هنرمندان اعتقاد داشتند که اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید برای همه هنرپیشه‌ها انجام شود و تبعیضی در این باره قائل نشد اما خب پس ازاین اعتراضات، شرایط دیگری رقم خورد و اسپانسر تغییر پیدا کرد.

حیایی تصریح کرد:من نیز با مشاهده این وضعیت درگیر کار فیلم‌برداری شدم و گفتم دیگر نمی‌توانم به برزیل بیایم. من از مردم دلخور نیستم اما نظرات مردم برای من بسیار جالب بود که چقدر به ما لطف دارند!از آن طرف به ما ابراز علاقه می‌کنند و از طرف دیگر در سایت‌ها نظرات دیگری می‌دهند. واقعا با دیدن این موارد دلزده شدیم. تا حالا تا این میزان به ما بی‌احترامی نشده بود. ما همیشه عشق به مردم داشتیم و در این مملکت با همه سختی‌ها و محدودیت‌ها ماندیم و به عشق مردم و خانواده و اطرافیان در اینجا ماندگار شدیم. اگر بدانیم مردم ما را نمی‌خواهند، یک درصد هم در اینجا نمی‌مانیم و می‌رویم یک جای دیگر، کفاشی و خیاطی می‌کنیم.

حیایی خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به جام جهانی حمایت از تیم ملی بود. اما مردم دوست نداشتند که ما حمایتی از تیم ملی انجام دهیم به همین خاطر دیگر به این سفر نمی‌روم و از پای تلویزیون از تیم ملی حمایت خواهم کرد. البته برخی از دوستان دیگر با هزینه اسپانسر جدیدی که گرفته‌اند، به این سفر خواهند رفت اما من قطعا به برزیل نمی‌روم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵۷
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
آره این پیشنهاد خوبی هست كه پای تلویزیون از تیم ملی حمایت كنی جناب آقای وطن دوست ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
اگه هواداری این مردم نبود الان كجا بودی كه ناز كنی
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
نه اقای حیایی جان مادرت برو ما هیچ علاقه ای به این سینمای مبتذل نداریم دست از سرما بردار
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
مگر فیلم بازی میكنی پولش توی جیب مردم میره كه اینقدر منت میزاری هرجا كه بهت خوش میگذره فكر میكنی میتونی بهتر زندگی كنید تشریف ببرید راه باز و جاده دراز كسی جلو تونو نگرفته !!!!!!!
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
منت میذاره! بری و برنگردی
زهرا
United Kingdom
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
از مردم ناراحت نباشید.سینما كار مهمی نمی كنه كه مردم بهش دلشون خوش كنن. هر روز یكیتون فرار می كنین و به همه اعتقادت مردم توهین می كنین و آبرومون جلو خارجیا می برین
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
امین جان من دوستت داشتم اما با این اظهار نظرت بد جور از چشمم افتادی. میدونی چرا؟
چون شما در موقعیتی داری كار میكنی كه جزو قشر مرفه جامعه به حساب میای. مثل من و امثال من نیستی كه با مدرك فوق لیسانس مهندسی نرم افزار باید با حقوق 800 تومانی بسوزی و بسازی. شما یه فیلم بازی میكنی، ماهی دست كم 8 میلیون تومان میگیری.
امین جان، ما دوست داریم شما مردمی باشید. البته در حال حاضر دانشمندان و فناوران كشورمون خیلی بیشتر از شما هنرمندان عزیز و ورزشكاران محترم برای كشور مفید هستند. شما توی تمام فیلم هایی كه بازی كردی چقدر توی پیشرفت و آبادانی كشور مفید بودی؟؟؟؟
قربون شكل ماهت، ما دوست داریم شما برید، اما خواستی بری با پول شخصی خودت برو اینجوری هیچكی حق نداره اظهار نظر كنه.
در ضمن؛ كفاشی و خیاطی با ارزش تر از هنر شماست.!!! اونها مفید ترند تا شغل شما. ببخشیدا.
تمام فیلم های هالیوود رو كه نگاه كنید خط فكر آمریكائیها رو توش میبینی كه غیر مستقیم داره به بیننده منتقل میشه، ما توی كشورمون چندتا فیلم داریم كه اعتقادات ایرانیان و مسلمانان رو مستقیم یا غیر مستقیم به صورت هنرمندانه منتقل بكنه؟؟؟ یكی؟ دو تا؟ ..... همه فیلم ها؟؟
امین جان، ما دل پری داریم نزار همه رو خالی كنیم امین جان.
ای بابا! ببین ما داریم با كی حرف میزنیم.... هنرمند هم هنرمندای قدیم... یه سهراب داشتیم ماه ... معلم بودا، معلم. خدایش بیامرزد.
هنرمند یكی دیگه است، شما و خیلیهای دیگه از همكاراتون ژست هنرمند گرفتید، هنرمند نیستید. هر وقت تونستی تغییری توی زندگی مردم بدی اونوقت هنرمندی.
( به در گفتم .... دیوار شنیدی؟؟؟؟ )

nima
United States
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
قلاده های طلا
گرم و سرد كشیده روزگار
United States
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
حالا خیلی مونده این مردم را بشناسی.جلوی رویت سلام و صلوات می فرستند و پشت سرت حرفها می زنند و توهین می نمایند. تا جاییكه امكان داشته باشد زیر آبت را می زنند و ... .
مهران
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
بهش بگین عمو فدات اگه بهت خوش نمیگذره بذار من به جات برم تو خودتو اذیت نكن . یارو یه جوری میگه به عشق مردم میریم انگار میخواد بره جبهه!! میری یكی دو هفته عشق و حال برمی گردی دیگه. ضمن اینكه آقای حیایی عزیز دیگه الان زمونه عوض شده دیگه مخاطبای الان سطح سلیقشون انقدر بالا رفته كه دیگه با فیلمایه سطح پایین و درجه چند و قیافه و اینا حال نكن!!!
امین جون داداش یكم فكر كن
علی
United Kingdom
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
خیلی پر رویی. متاسفم برای این طرز فكرت...
ق
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
در اصل این تیم ارزش هزینه كردنو نداره چه برسه به اینكه چارتا بازیگر!!!درپیت بخاد بره حمایتش كنه.حالا شما به عشق مردم موندین؟!!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
خخخخخخخخخخ
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
دوست عزیز شما با این هنرتان تو فیلمها فقط می خورید و راه می رید و پول می گیرید و چقدر هم از خود راضی هستید اگر بخواهیم شما به این مملكت خدمت نكنید باید كیو ببنیم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
كلاه كفاشی و خیاطی برات گشاده برودنبال كارهایی كه به تو و هم صنفیات میاد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
هم بازیكنان فوتبال و هم بازیكنان صدا سیما و سینما دست از مفت خوری هایشان بردارند خواهشمندیم مسئولین نظارتی رسیدگی نماییند در غیر این صورت و بی تفاوت بودن در گناه كبیره آنها شریكند.
y
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
همه هنرمندا برای ما قابل احتراما اما بعضی از بازیگرا اینقدر منت میذارن و باجخواهی میكنن كه انگار زمین باز شده و فقط اینها بیرون اومدن - نه برادر عمرا كه 2 ساعت بتونی كفاشی و خیاطی كنی
y
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
فكر كردی كی هستی اینقدر از شما بهتر هم بودن رفتن نترس اگه میتونی خیاطی و كفشدوزی كنی بفرما
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
آقای حیایی عزیز با تمام احترامی كه برایتان قائل هستم باید بگویم در ایران همه چیز سلیقه ای شده و فرصت مثلا چرا به جای هنرمندان زنان خانه دار یا كشاورزان نمونه كشور یا كشاورزان عادی یا كارمندان یا ... مگر چشم بازیگران سیاه است و بقیه نه چرا هر كس بنا به شغلی كه دارند باید ارزش گذاری شوند خوب بازیگر هستید كه هستید مگر چون بازیگر هستید باید فقط شما بتوانید برای تماشا بروید یا یك سری افراد خاص پس تكلیف افراد عادی در این جامعه چیست چرا باید به خاطر شغل یا وجهه اجتماعی افراد مردم عزیز ما به اصطلاح رودربایسی داشته باشند هر كس در هر شغلی فعالیت میكند دستمزد میگیرد دیگر قرار نیست هر چه شد آنها در صدر باشند لطفا كمی منطقی باشیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
شما تو كدوم كشور این پولهارو می تونستی دربیاری كه انقدر ناراحتی؟بسیاری از هموطنان باسوادتر و مفیدتر از شما و فوتبالیستها دارن با حداقل درآمد و به سختی زندگی می كنند.مردم با رفتن به سینما و دیدن فیلم های سطح پایین و گاها سخیف شما به گردن شما حق دارن.شما و فوتبالیستهایی كه با پول مردم بهترین ماشین و خونه رو خریدین و خواهید خرید.شما كه انقدر نازك دل و حساسید، می تونستی با خرید ماشین و خونه معمولی خیلی هارو از طلاق نجات بدی.خیلی از جوونارو از معتادی.خیلی از معتادارو از نابودی.ناراحتی؟ناراحت، اون زنیه كه از شدت فقر خودفروشی می كنه واز شدت تنگدستی می میره.ناراحتی؟می تونی پولهایی كه از طریق مردم كسب كردی رو بدی و بری.
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
بابا تیمی كه خوب بازی نمی كنه كه دیگه این حرفها را نداره
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
بروید حمایت كنید!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی با پول خودتان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جلگه
Netherlands
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
جناب حیایی، ای كاش به منطق معتقد باشی و ای كاش بتوانم با شما درباره پرونده كاری و متعاقب آن شهرتتان، صحبت كنم...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
آقای محترم خودتو ناراحت نكن با پول جیب خودت برو ، خیلی ها مثل شما دوست دارند به جاهایی مثل برزیل بروند اما پول ندارند كه حتی اجاره خونه شونو بدهند ! بله دوستان راست میگن شما از قشر مرفه جامعه هستید كه شاید حقوق یك سال مارو جمع كنند نصف حقوق یك فیلم شما هم نشه ! شما هنر پیشه هستید ، باشید یا نباشید زیاد در رفع مشكلات جامعه و یا پیشرفت یك مملكت تاثیری ندارد ، آیا فكر می كنید در قیامت هم به خاطر این كه هنر پیشه هستید تبعیض و احترام خواهید داشت !
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
اگه با قدرت اسپانسر میرید كه سرتون رو بگیرید بالا كه اونقدر ارزش دارید كه یك اسپانسری حاضره براتون اینقدر پول خرج كنه، قهر هم نداره.
مشكل مردم اینه كه توی این مملكتی كه از همه طرف میخورن ، هنرمندها دیگه به جمع بخور ها اضافه نشن. وگرنه نوش جونتون پوز اسپانسرتون هم بدید و برید.
g
Hong Kong
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
عزیزم با پول شخصیت برو نه با بیت المال. در ضمن شماره این ملت مشهور كرده خودت هیچی نیستی كه طلب كار هستی.این رو اویزه گوشت كن كه جنابعالی و بقیه شما از سر صدقه ی این مردم شدی بازیگر.برزیل بری چیكار؟بشین فیلمتو بازی كن.
g
Hong Kong
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
عزیزم با پول شخصیت برو نه با بیت المال. در ضمن شماره این ملت مشهور كرده خودت هیچی نیستی كه طلب كار هستی.این رو اویزه گوشت كن كه جنابعالی و بقیه شما از سر صدقه ی این مردم شدی بازیگر.برزیل بری چیكار؟بشین فیلمتو بازی كن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
ببخشید شما داوری؟ بازیكنی؟ مربی هستی؟ تا یه قصیه میشه شما همگی دنبالشون جمع میكنید میرید گردش؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
آقای حیایی عزیز با تمام احترامی كه برای شما قائلم !خدایش فكر میكنی تا چه مدت میتونی با كفاشی و خیاطی دوام بیاری و زندگی اشرافی و درآمد بالای خود در ایران را فراموش كنی و آن سر دنیا با شرایط سخت زندگی كنی و خم به ابرو نیاری. قبول كن مردم هیچ جای دنیا به اندازه ایران به شما هنرمندان بها نمی دهند ولی متاسفانه بعضی از شما هنرمندان دیگر خیلی بی انصاف و ناسپاس شده اید.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
بازیگر بودن امتیاز ویژه یی نیست كه كسی از ان برخوردار باشد یكسری مسئولیتها در جامعه هست كه خیلی بنیادین تر است اما ما آنها را نمیبینیم مثلا اگر یك روز كارگران شهرداری كار نكنند دیگر كسی به سینما نمیرود یا دو روز نانواها نان نپزند دیگر مقوله كنسرت موسیقی مطرح نمیشود..اهمیت كار این عزیزان از شما بازیگران خیلی خیلی بیشتره... كار شما كدام بخش از نیازهای جامعه را برآورده میكند؟نیازهای فكری وروحی اصلا...بازیگر باید حرف مهمی برای گفتن داشته باشه ....كفاشی وخیاطی لیاقت میخواهد ...
من
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
والا اگه از من بود این پولی كه واسه فوتبالیستها هزینه میشه رو میدادم به چنتا جوون كه برن سرخونه زندگیشون تو این اوضاع
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
میخوایی بری مثله بعضیااا بروو خو دیه چرا منت میذاری سر ملت؟!
شماهاا اگه خیلی حامی و طرفدار تیم ملی كشورتی با هزینه شخصی خودت بیا برو حمایت كن داش من نه اینكه مفت مالو دیدین همتون شدین حامی تیم ملی!
عباس
United States
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
ببخشید اقای حیایی شما با كدام كمبودها و محدودیتها در داخل كشور ساختید ؟؟؟ آیا در زمان مریضی پول بیمارستان نداشتید؟ آیا به خاطر دریافت وام ازدواج به بیست نفر از اشنایان برای ضمانت رو انداختید ؟ و هزاران آیای دیگر .خودتان هم میدانید كه در دنیای خارج خبری از باند وباندبازیهای سینمای ایران وجود ندارد ك....
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
همچین میگی هنرمند كه آدم فكر می كنه مایكل جكسونی. آخه اونجا چه طرفداری از شماها بر میاد؟ مثلاً بری جلو دروازه بگی ""گُل نخور من یك هنرمندم؟؟؟""
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
اصلا نیازی نیست هنرپیشه ها به برزیل بروند خرج اضافی است بهتر است خانواده بازیكنان تیم ملی فوتبال به برزیل بروند كه باعث تقویت روحیه انها است
محمدد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
وقتی خوندم كه می ری تودلم گفتم به درك كه می ری آخه فكر كردم خارج از ایران رو می گی ،ولی عبارت بعدش كه گفتی به كفاشی وخیاطی می پردازم كلی تو دلم نشستی چون عرقتو به میهن اسلامی حس كردم.ضمنابا خرج اسپانسرماچكاره هستیم بگیم كی بره كی نره؟ از نظرشخص من كی از شماو امثال جنابعالی بهتر.
مجید یعقوبی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
آقای حیایی عزیز ، این یه جریان ساخت یافته با هوشیاری بسیار بالاست كه قشر هنرمند و ورزشكار ما رو هدف گرفته است . البته در مورد فوتبالیست های ما زیاد یابه گویی نیست . ارزش كاری كه می كنند به پولی كه می گیرند نیست . ولی در مورد بعضی از هنرمند ها ( تاكید می كنم بعضی ) از جمله حضرت عالی یا اقای اكبر عبدی ، پرویز پرستویی ، بعضی از خانم ها ... واقعا كوتاه نظری به این صورت ظلم است
مسلم
Italy
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
از همون فیلم اخراجیهای 3 كه بازی كردی تمام شخصیت مردمی خودت رو به ملت نشون دادی تازه انتظار داری بهت احترام بذارن!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
آقای امین حیایی ! اینجا ایران است و سرزمین پدری و مادری ما و نیز سرزمین عاشقان به آن . به لطف پروردگارمان ما همگی در هر شرایطی افتخار میكنیم كه در ایران بزرگ قدرتمند به رهبری نزدیكترین مرد به خدای تعالی زندگی میكنیم و این امنیت را شكر و شنیدن صدای اذان و قرآن كریم را از هر كوی و برزن شاكریم . آقای امین حیایی هر ایرانی الاصلی برای زندگی در این كشور امام زمان (عج) باید هر روز هزاران بار خدای مهربانش را شكر و سپاس گوید و منت بر سر كسی نگذارد و البته مملكت با این نظامش بینهایت مزایا دارد كه به چند مورد آن اشاره شد . (البته هر هنر پیشه ای با خانواده خودش برود خیلی بهتر است تا ...)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
آخه پیش قاضی ملق بازی.آخه اینم فوتباله كه ما داریم.بیخودی هزینه نكنید.همین جا این تیم ملی با كوچه فوتبالیها بازی كنن تا بیشتر از این آبرومون در دنیا نره.امین حیایی هم با پول خودش برزیل بره.عجب مملكتی داریم.همه بخور شدن.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
آقای امین حیایی عزیز احترامت جنابعالی جای خود ـ شما اگر واقعا می خواهی بخاطر فوتبال ایران بری برزیل بهتره با هزینه شخصی خودتون تشریف ببرید و منت سر مردم نذار. از اسپانسر عزیز می خوام دل چند نفر آرزو به دل را برآورده كنند این كاربرای شما در دنیا و آخرت بهتر است .
ایرانی
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
خب مگه خوش نمیگذره؟

مفت مفت پول ملتو میریزن تو جیب شما حضرات اونم بخاطر بازی های در پیتی
گیسو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
آقا خوب برو. بزرگتر از شماها رفتن به كجاها رسیدن؟ یا تو منجلاب گیر كردن یا كنار گود نشستن. جز اینجا كسی شمارو بازی نمیده كه. حالا راه باز و جاده دراز بفرما.....
همتی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
با سلام خدمت همه هنرمندان خوب ایران این ملت واین انقلاب اسان بدست نیامده كه بازیچه افرادی كه تمامی ارزش ها رازیر پا میگدارد تاخوش باشند ایاباان پارتی انتظار استقبال ودست مریزاد هم دارند افرادی كه اصالت دارند خودشون وملتشان راگم نمی كنند این مملكت اسلامی است افرادی كه تحمل ندارند خودشان به آغ وش غرب بفروشند. منت روسر مردم نزار اقای حیایی بنظر من دیگه تو هیچ فیلمی ظاهر نمی شم چی میشه هنرمند ماباجانش هنرمندی كرد كه منو تو رویمان كم بشه اگر بفهمیم هنرت ارزانیت
اشكان
United Kingdom
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
بابا همدیگر رو دوست داشته باشین
لعیا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
با سلام به آقای حیایی كه خیلی بازیشو دوست دارم اما ازش می پرسم چه محدویتی؟ مگه شما محدودید؟دیگه میخوای چكار كنی؟اینا محدودیت نیست فرهنگ وشرع وسنت وباور ایرانیان واقعی است نه كسانی كه فكر میكنند با تقلید متمدن میشن وخودشان رو قبول ندارن ومیخوان مقلد باشند
Nasrin
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
من قبلا یكی از طرفداراش بودم ولی از وقتی كه توی قلاده های طلا بازی كرد از چشم همه افتاد. آدم كه بخاطر پول به مردمش پشت نمیكنه.
پناه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
سلام/ اقای امین حیایی الان چی داری بگی با این همه حرف مردم؟
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
خوب بازیگرا یا هر فرد دیگه دوس داره بره ولی نه با پولی كه میشه تو این كشور واسه دو تا جوون كار ایجاد كرد وقتی این همه كار و فقر و دزدی داره بیداد میكنه.
آقا شما برو با پول خودت
هر چند تو قشر بازیگران و فوتبالیست ها پول هلی كلانی به جیب می زنن در حالیكه به اندازه اون پول زحمت نكشیدن.
آقای حیایی همچین بازیگر خیلی معركه ای نیستی كه ناز میكنی.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
یكی دیگه می خواهد ایشونو ببره برزیل بدوبیراهشو ایشون باید بشنوه! بابا انصافتون كجاست؟من بازی آقای حیایی رو دوست دارم .بازیشو .نه كاری به شخصیتش دارم نه زندگی خصوصیش .بازیش قشنگه .خداییش بازی ایشون تو فیلم اخراجی های 1 و 2 بدبود؟ تو كلاه پهلوی بدبود؟تو فیلم مهمان .سریال ساخت ایران.فیلمای مختلفی كه بازی كردو مادیدیمو لذت بردیم؟من كه بازی بد ازایشون ندیده ام .ممكنه فیلمنامه بدبوده باشه .اما بازی ایشون قشنگ بوده. وامادرمورد گلایه ایشون ازمردم درست نیست .لحن صحبتشون هم درست نیست.باید آستانه تحملشون رو بالا ببرند و پاسخهای منطقی تر و بزرگوارنه تری بدهند .چون یه هنرمند موافقان و مخالفان بسیارداره.
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
بابا تیم ملی چی هست كه حالا سر رفتن و یا نرفتن برای تشویقش دعوا هم دارن همه
هر كی بره علاوه بر هدر دادن وقت و هزینه فقط خودشو ضایع كرده
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
برو بسلامت

تو خارج توالت تمیز كنه

اینجا واستادی پول پارو میكنی
یك مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
تا زمانیكه به علم و دانش وعلما و دانشمندان ونوابغ بها داده نشود .یك مشت فوتبالیست و بازیگر در این مملكت تركتازی می كنند . بیاییم به علم و دانش بها بدهیم .خود به خود اینها میرند كنار.چون باید ببینند كه كاری از دستشان بر نمیاید.كفاشی و خیاطی هم تجربه و مهارت میخاد .هر كسی نمیتواندانجام بدهد.
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
اینكه برخی مردم بی احترامی كردن خودش جای تامل داره ولی چیز خیلی جالب اینكه حیایی گفته اینجا موندم به خاطر مردم.خب مرد حسابی از بركت همین مردم الانه اینقد مایه دار شدی كه میخوایی بری اونور آب.موندن یا رفتنت دسته خودته نه مردم.پس الكی منتشو سر مردم نذار.اینقد واسه كشور سودآور نیستی كه اگه نباشی چرخ اقتصادی كشور بلنگه.
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
مرد حسابی واسه خاطر 400 هزار تومن حقوق ماهیانه، پشت كامپیوتر اونقدر برنامه نوشتم كه دیسك گردن گرفتم و از درد خوابم نمی بره.
جنابعالی با داشتن خانه انچنانی و حیوانات خانگی و دستمزدهای نجومی میخوای بری برزیل تیم ملی تشویق كنی؟
تازه منت میزاری كه میخوای بری خارج از كشور خیاطی كنی؟!!
مگه جلوت رو گرفتن؟ برو عزیز! برو كفاشی و خیاطی كن !
من
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
به عشق این مردم بازی در اخراجی های 3 و قلاده های طلایی رو بازی كردی؟
به عشق مردم، به این مردم پشت كردی؟
به عشق مردم توی برزیل تیم ملی رو تشویق میكنی؟
بابا خیلی رو داری امین جان !
شمس اله
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
امین جان میگن 40میلیون نه بگو60 میلیون خرجش میشدبری همه رو شاداب و خوشنود كنی برگردی، مرد، واسه توكه اینا رقمی نیست. تا كی باید چشمت به دست این اسپانسرا باشه كه تهش یكی هستن مثه رِِئس سورینت كه بعدشم واست بزنند.جان امین بدون تو برزیل حال نمیده.گیر به این حرفا و پولش نده پاشو بریم بچه ها چشم انتظارند.

نیازمندی ها