مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما مطرح کرد

احتمالا «پایتخت ۴» نداشته باشیم

شبکه اجتماعی پایش در دومین سالگرد این برنامه با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۵۱۵۱
احتمالا «پایتخت ۴» نداشته باشیم

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما ضمن حضور در برنامه «پایش» و موثر دانستن این شبکه اجتماعی گفت: خوب است که رسانه های ما به جز نقد، اخباری در رابطه با فداکاری آتش نشانی که بعدها برجسته شد، نیز صحبت کنند.

فرجی سپس در ادامه برنامه «پایش» به سوالاتی که در این شبکه اجتماعی از سوی بینندگان مطرح شده بود پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برنامه های فرهنگی نسبت به سایر برنامه‌ها کمتر است، گفت: همین که ما در زمینه کارآفرینان صحبت می‌کنیم و تولید ملی احترام می‌گذاریم، در واقع به نوعی کار فرهنگی انجام دادیم. برنامه‌های «این شب‌ها»، «ثریا»، «صبح به خیر ایران» و سریال‌های ما تماما از مولفه‌های فرهنگی برخوردارند و علاوه برآن شبکه‌های دو، سه و غیره در عرصه فرهنگ کار می‌کنند.

مدیر شبکه یک سیما درباره اینکه چرا اخبار شبکه یک تا این اندازه رسمی است، پاسخ داد: حوزه اخبار بیشتر مربوط به حوزه معاونت سیاسی است اما شبکه یک و تمام شبکه‌ها رسمی هستند. در این میان فاصله هایی مثل 20:30 یا صرفا جهت اطلاع به وجود آمد که تلاش می‌کنند چندان رسمی نباشند و صمیمی‌تر با مردم صحبت کنند اما این نوع اخبار هم طرفداران خاص خود را دارد.

فرجی همچنین در پاسخ به اینکه آیا جمله کاراکتر چوچانگ در «پایتخت 3» درباره یارانه در متن بود و یا از بالا ابلاغ شده بود، گفت: این دستور خودمان بود و زمانی بود که مردم آماده می‌شدند در یارانه‌ها ثبت نام کنند و سیاست کشور این بود که تعدادی از مردم انصراف بدهند. این سریال خیلی خوب دیده می‌شد و ما این مسأله را در 3 یا 4 قسمت پایانی قرار دادیم و تصمیم گرفتیم نسبت به سیاست اقتصادی کشور بی‌توجه نباشیم و کارگردان سریال هم استقبال کرد.

فرجی درباره احتمال ساختن سریال«پایتخت 4» گفت: در حال صحبت کردن هستیم و حفظ کردن ریتم و کیفیت اولیه سریال مقداری سخت است اما به ایده‌ها و قصه‌هایی فکر می‌کنیم اما خودم احتمال می‌دهم در نوروز 94 این سریال را نداشته باشیم.

شبکه اجتماعی «پایش» پلی برای ارتباط با کارآفرینان و دیگر دست اندرکاران است. در چهار هفته‌ای که از این برنامه گذشته، تلاش شده است که مشکلات مخاطبان از لحاظ دسترسی به این شبکه از بین برود. علاوه بر آن سامانه تعاملات گروهی مختص برنامه «پایش» نیز راه افتاده است و افراد می‌توانند راه ورود به کسب و کار جدید در این سامانه را آموزش ببینند و گواهی نامه پایان دوره را از مرکز تجارت الکترونیک و به صورت معتبر دریافت کنند.

شب گذشته نیز سه سامانه اینترنتی «پایش» به طور رسمی افتتاح شد تا تعامل مخاطبان این برنامه با مسئولان به شکل بهتری برقرار شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها