قرار نیست به خواهرانم مرغ و بره بدهم

توضیحات الهام چرخنده درباره افطاری پرحاشیه‌اش

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور جمع کثری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۲۹۹
الهام چرخنده: احتیاج به « 9 دی» فرهنگی داریم

در جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی الهام چرخنده با بیان اینکه بخش فرهنگ ما به « 9 دی» فرهنگی احتیاج دارد، گفت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند ... به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور جمع کثری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.
در این جشن، الهام چرخنده برای اولین بار سخنانی در خصوص مشکلاتی که برای او پس از گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب در شبکه چهارم سیما پیش آمده بود، ارائه کرد.

هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .


چرخنده گفت: بعد از پخش صحبت‌های من در شبکه‌های مختلف منافقین، مخالفین و ضدانقلاب انتقادات زیادی به من شد همچنین دوستان سینما لطف زیادی به من اظهار داشتند و پیامک‌های برایم ارسال کردند و من در مجموع متوجه شدم که آنها چقدر از کلام من ناراحت هستند.


این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من هم آدم هستم و از این واکنش‌ها دلم شکست اما یاد فرمایش امام خمینی افتادم که فرمود زمانی ناراحت باشید که دشمن از شما تعریف کند.


وی با بیان اینکه از قوم لر بختیاری است، اظهار داشت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که دور از کشور هستند و مرده باد و زنده باد سر می‌دهند شروع به فحاشی و تهمت و تهدید علیه من کردند و سپس این ماجرا به صفحات اجتماعی رسید البته اینجا لازم است که بگویم من فیس بوک ندارم اما در اینستاگرام فعالیت می‌کنم. آنها در روز ششم اردیبهشت ماه که شب تولد پسر شانزده‌ ساله‌ام بود شیشه ماشین من را خرد کردند و من آنجا گفتم یا علی آیا حواست هست؟ من دارم می‌فهمم غربت شیعه چقدر سخت بوده است.

هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین»


چرخنده اظهار داشت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین» عکس گرفتم و حال آنها بد و بدتر شد. به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند.


این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ حزب و دسته خاصی نیست بیان داشت: من یک بچه مسلمان هستم تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بوده‌ام. اما فکر می‌کنم پس از این تصویرم را زیاد نبینید چون به من پیام داده‌اند که خانم چرخنده سینمای ما جای این‌جور زن‌ها نیست پس سینمای ما جای چه جور زن‌هایی است؟


وی افزود: پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو اما حالا ما باید ببینیم چه شده که در این کشور ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شده است؛ بخش فرهنگ ما به « 9 دی» فرهنگی احتیاج دارد.


چرخنده در پایان گفت: من یک بسته فرهنگی برای دشمنانمان دارم که مرا در راهم ثابت قدم کردند و در همین جا تولد آقا امیرالمومنین را به رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک می‌گویم آقا ان‌شاءاله که سایه‌تان مستدام باشد. روز پدر بر شما مبارک. (خبرگزاری دانشجو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۱
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
باش تاصبح دولتت بدمد .....
عاشق سید علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
خانم چرخنده واقعا عاشقت شدم تا حالا این جوری از بازیگر خوشم نیومده بود از این به بعد هر فیلمی كه بازی كنی مریم میبینم من اصلا نمیخوام به این سینمای بی فرهنگ كمك كنم ولی هر فیلمی كه بازی كنی مریم میبینم. درود بر شما... آن شا الله سایه آقا بالا سر هممون باشه. یا حق
شهلا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
آفرین به شما شیرزن
مژگان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
ناز نفست الهام جون . خوشم اومد
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
هنرمند و نمیزنن پس هنرمند نیستش
amir
Germany
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
ای وللللللل خوشمان آمد
زن مسلمان و آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
ناراحت نباش اینها خس و خاشاكی بیش نیستند. حق همیشه پیروز است
no
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
این متن خواندم موهای تنم مور مور شد
فرانك سالاری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
پاینده باشی خانم چرخنده...تا بوده همین بوده،شما تنها نیستید
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
من به عنوان یك مسلمان هموطن، از طلاق شما و آقای نوابی سخت متاثرهستم. ای كاش شما كه داعیه دار فرهنگ هستید - در سالی كه مقام معظم رهبری به آن نام گذاری كردند - از خوشبختی خود گفتمان نمی كردید و بعد از چندی خبر طلاق شما در همه جا از جمله همین سایت جام جم منتشر نمی شد.
این هاست كه ........
محمد
Germany
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
خواهرم استوار باش مگر نه اینكه مادرت فاطمه زهراس پس ثابت قدم باش ویاعلی بگو
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
۰
۰
عـــــــــزیزم، شیرزنی واسه خودش. با این كارش خیلی ارادتمندش شدم،همیشه پیروز و پر امید باشی خانم چرخنده.
ما دشمن آه و آوخ و افسوسیم
با شوق ، لبان مرگ را می بوسیم
دریا دریا اگر زما برگیرند
كم می نشویم، زان كه اقیانوسیم
سها خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
واقعا كارش عاللللللللللللللللللللی بوده....اصلا فكرشو نمیكردم كه همچین بازیگرایی هنوز باشن.....من كه به خانم چرخنده افتخار میكنم.
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
آخی طفلك
سجاد مومنی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
آفرین به غیرتت كه شیر زن به تو میگن. هزاران بوسه بر چادر غیرتت.
ملیكا سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
یعنی عاشقتم الهام جون خیلی خیلی ماهی امیدوارم توی راهی كه پیش گرفتی ثابت قدم باشی مطمیین باش خدا كمكت میكنه
مجید
Germany
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
بنام خدا. بخودم می بالم كه از قومی هستم كه اینچنین شیر دختری را به جامعه تحویل داده است.آهای شماهایی كه از دموكراسی دم می زنید چرا از اینكه این خانم آزادانه نظراتش را گفت می ترسید.من كاری ندارم كه اشان كی و كجا این حرفها و تمجیداتش راعنوان كرده اما واقعا كسی را در تاریخ كاملتر از علی (ع) الگو سراغ دارید.من بسهم خودم به خانم چرخنده می گم اگر یكنفر زنده بخواهیم ستایش كنیم اون كسی بجز سید علی نیست و اگر بخواهیم الگوی تاریخی مرد را بشناسیم چه كسانی بجز پیامبر اكرم و علی(ع).حاشا به غیرت بچه مسلمونای ایرانی....دكتر مجید صادقی-شهركرد
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
داشتم كم كم از تمام بازیگرا و سینمایی ها ناامید میشدم . ایول اگر سخنانت از ته دل و واقعی باشه برات آرزوی سلامتی میكنم چشم دشمنان اسلام كور
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
قضیه طلاق خانم چرخنده واقعاراسته؟!بااین اعتقادی كه ایشان داره فك نكنم درست باشه.
تاهر
Canada
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
برای خانم چرخنده ارزوی موفقیت داریم
و امیدواریم به كوری چشم دشمن همیشه در خط رهبری بمانند
لالالا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
حضرت زهرا نگه دارت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها