خبرگزاری نسیم در نشستی از دست اندرکاران برنامه سیمای خانواده شبکه یک، بعنوان یکی از برنامه های تاثیرگذار در ترویج سبک زندگی و فرهنگ اسلامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۷۳۱۶۵
تقدیر خبرگزاری نسیم از قدیمی ترین برنامه شبکه یک سیما

در نشستی که عصر روز شنبه در خبرگزاری نسیم برگزار شد، از برنامه خانواده بعنوان یکی از برنامه هایی که دارای عقبه طولانی در زمینه ارتباط باخانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی نام برده شد.

معصومه آشتیانی زاد مدیر گروه اجتماعی نیز در این نشست با بیان اینکه سیمای خانواده بعنوان یکی از قدیمی ترین برنامه های شبکه یک و حتی صداوسیما بشمار می رود گفت: سیمای خانواده یکی از معدود برنامه هایی است که در طول 19 سال از آغاز تولید و پخش آن ، هیچ گاه از هدف اصلی خود که ارتقای سطح آگاهی خانواده ها در جهت بهبود زندگی است، دورنشده است.

علی اکبر کریمی تهیه کننده سیمای خانواده هم با بیان اینکه دوری از هرگونه کپی برداری از دیگر برنامه ها بویژه برنامه های ماهواره ای از ویژگی های سیمای خانواده به شمار می رود افزود: در حدود 60 نفر در تولید این برنامه با کارگردان و اتاق فکر این برنامه همکاری دارند و همگی هدف واحدی را دنبال می کنند که چیزی جز ایجاد صمیمیت و آموزش مهارت های لازم زندگی به خانواده ها نیست.

گفتنی است در این نشست طاهره آشتیانی زاد مدیر گروه اجتماعی شبکه یک محمد رضا پور حسن مدیر روابط عمومی ، علی اکبرکریمی تهیه کننده برنامه سیمای خانواده ، هرمز شجاعی مهر، شعله قهرمانی، نیلوفرامینی فر، عباس طاهرخانی، مهیار مهرآذر مجریان این برنامه، شایسته شوشتریان سردبیر و احمدگرمایی درویش علیپور کارگردان سیمای خانواده حضور داشتند. (روابط عمومی شبکه یک سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
با سلام یه سوال داشتم چرا با وجود اینكه شبكه نسیم افتتاح رسمی شده هنوز در استان گلستان در كانال 21 قرار نگرفته و مثل سابق در یك بازه معین از شبكه استانی پخش میشه ؟ ممنون میشم جواب بدید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها