در حسرت نقش مسلم بن عقیل مانده‌ام

جواد هاشمی: حاضرم نقش یزید را هم بازی کنم

اجرای ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) شبکه دو به امید زندگانی و سید جواد هاشمی سپرده شد.
کد خبر: ۶۷۲۹۱۴
جواد هاشمی امشب از «همای رحمت» می گوید

«بیژن محمدی» تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: «همای رحمت» میهمانی با شکوهی به مناسبت ۱۳ رجب میلاد با سعادت امام علی (ع) است که به طور زنده روی آنتن تلویزیون می‌رود.

بیژن محمدی افزود: «همای رحمت» که امروز ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۹ به صورت زنده روی آنتن تلویزیون می‌رود، تلاش می‌کند تا در روز پدر خانواده‌های ایرانی را دور یکدیگر جمع کرده و لحظه‌های شادی را برای آن‌ها رقم بزند.

وی تصریح کرد: این برنامه با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و سیاسی روی انتن می‌رود و تا الان از میان هنرمندان حضور برزو ارجمند و علیرضا خمسه در این میهمانی قطعی شده است.

این تهیه کننده گفت: «همای رحمت» با شعر خوانی «مصطفی صابری» شاعر اهل خراسان و متخلص به صابرخراسانی در وصف امیرالمومنین علیه السلام همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این ضیافت ارزشمند حسن ریوندی کمدین و مجری طناز ایرانی با اجرای برنامه‌های جذاب و دیدنی لبخند را بر لبان خانواده‌های ایرانی می‌نشاند.

محمدی گفت: امیر تاجیک از دیگر میهمانان این برنامه ترکیبی خواهد بود، قرار است این خواننده پاپ قطعه‌ای با موضوع پدر و ولادت امیر المومنین برای مخاطبان شبکه دو اجرا کند.

«همای رحمت» به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو روی آنتن می‌رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها