پخش «کلاه قرمزی» در شب عید مبعث

«فامیل دور» تلفن همراه می خرد

شبــکه‌های مختلف تلویزیون برای فردا که زادروز حضرت علی (ع) و روز پدر است نمایش چند فیلم را در جدول پخش خود قرار داده‌اند که موضوع آنها مرتبط با پدر است.
کد خبر: ۶۷۲۹۰۴
جشن فیلم‌های تلویزیون برای روز پدر

از میان این فیلم‌ها می‌توان به بدون شرط، درست شبیه پدرم، آشیانه‌ای برای زندگی، زیگ زاگ، انگشتر و... اشاره کرد.

شبکه یک

فردا: ساعت 8 و 30 دقیقه، پرتگاه/ ساعت 16 بدون شرط

به گزارش روابط عمومی تلویزیون فیلم سینمایی «پرتگاه» به کارگردانی اسکر لس، فردا ساعت 8 و 30 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. سام ورسینگتون و مندی گنزالس در این فیلم بازی می‌کنند.

این شبکه فیلم تلویزیونی «بدون شرط» به کارگردانی هادی رمضان‌پور را برای فردا ساعت 16 در نظر گرفته است. کامران تفتی، سولماز حصاری، علی کاظمی، شیوا خیناگر و هما خاکپاش در فیلم تلویزیونی بدون شرط ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

فردا: ساعت 8، خرس‌های مهربان/ ساعت 17 و 30 دقیقه، تنها در خانه 5/ ساعت 23، درست شبیه پدرم

انیمیشن «خرس‌های مهربان» به کارگردانی فیووان لیو، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینـــمایی «تنها در خانه 5» به کارگردانی پیتر هویت هم ساعت 17 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «درست شبیه پدرم» به کارگردانی بلر ترو هم روز تولد امام علی (ع) ساعت 23 از شبکه دو پخش‌خواهد شد.

شبکه سه

فردا: ساعت 12 نیمه شب، سه احمق/ ساعت 11 و 30 دقیقه، آشیانه‌ای برای زندگی/ ساعت 14 و 30 دقیقه، زیگ زاگ/ ساعت 19، دزدی که برای شام آمد

فیلم سینمایی «سه احمق» به کارگردانی راج کومار هیرانی، فردا ساعت 12 نیمه شب از شبکه سه پخش می‌شود. امیر خان، مدهاوان و مونا سینق در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «آشیانه‌ای برای زندگی» به کارگردانی حمید طالقانی هم روز پدر ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

این تله‌فیلم آخرین اثر تلویزیونی زنده‌یاد خسرو شکیبایی است که در نقش قربانعلی، پیرمردی روستایی ظاهر می‌شود. فریبا متخصص و افشین سنگ‌چاپ دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی سیدامیررضا شجاعی فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. امیرحسین رستمی و شهره لرستانی در فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ» ایفای نقش کرده‌اند.

علاقه‌مندان تماشای فیلم‌‌های تلویزیونی می‌توانند فیلم «دزدی که برای شام آمد» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی را فردا ساعت 19 از شبکه سه تماشا کنند. ارژنگ امیرفضلی، اردشیر کاظمی و نصرالله رادش در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی «انگشتر» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. امیرجلیلی، عیسی یونسی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی در فیلم تلویزیونی «انگشتر» بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 22، قطار چنای

فردا: ساعت 9، کلاه قرمزی و سروناز/ ساعت 13 و 30 دقیقه، اوز بزرگ

فیلم سینمایی «قطار چنای» امروز ساعت 22 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: راهول که در کودکی والدینش را از دست داده است و همراه پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند، در نود و نهمین جشن تولد پدربزرگش او را از دست می‌دهد و مادربزرگش از وی می‌خواهد تا آخرین وصیت پدربزرگ را که بردن عتیقه ارثیه خانوادگی‌شان به دهکده زادگاه اوست، انجام دهد و...

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و سروناز» به کارگردانی ایرج طهماسب فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. فاطمه معتمدآریا، ایرج طهماسب، رضا فیض نوروزی و رضا عطاران در فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و سروناز» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «اوز بزرگ» به کارگردانی سام ریمی هم ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

جیمز فرانکو، میشله ویلیامز و راشل ویز در فیلم سینمایی «اوز بزرگ» بازی کرده‌اند.

/Media/Image/1393/02/16/635349917492175077.jpg

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «پناه بر خدا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین عامری، فردا ساعت 13 و30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. حسین فرضی‌زاده، بهارک صالح‌نیا، باقر صحرارودی و علیرضا اوسیوند در این فیلم بازی می‌کنند که محصول مرکز سمنان است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «میلیونر زاغه‌نشین»، «جاسوس تصادفی»، «بازگشت به آینده 2»، «اسم من خان» و «فراری» سه‌شنبه بیست و سوم اردیبهشت ساعت‌15 ،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. (روابط عمومی تلویزیون)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها