سریال تازه مهران مدیری کلید خورد

مهران غفوریان پزشک خارج‌رفته «اتاق عمل» شد

عوامل تولید سریال «خاتون» این روزها سخت مشغول تصویربرداری سکانس های باقی مانده این پروژه دراصفهان هستند.
کد خبر: ۶۷۲۵۴۰
سریال «خاتون» مهمان سفره های افطار می شود

کمتر از دو ماه به آغاز ماه مبارک رمضان مانده است وگروه های تولید تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا سریالهای شان به موقع روی آنتن شبکه های مختلف سیما برود. ازجمله عوامل تولید سریال «خاتون» که این روزها سخت مشغول تصویربرداری سکانس های باقی مانده این سریال دراصفهان هستند.
زینب علی پور مسوول روابط عمومی سریال گفت: بازی مهران غفوریان به تازگی به پایان رسیده واین روزها مردم خونگرم ومهمان نواز اصفهان میزبان مریم امیر جلالی یکی از بازیگران محبوب مجموعه های طنز هستند.


زینب علی پور با اشاره به داستان سریال توضیح داد: «خاتون» داستان شخصیتی به همین نام است که دامادهایش اورا تشویق می کنند تا خانه قدیمی اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند.دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می کنند ولی طبقه خاتون درمیان دعوای همیشگی باجناقها نیمه کاره می ماند. خاتون که قصد داشت آن هارا خانه دار کند، حالا خودش بی خانه می شود.برخوردها ودعواها سبب می شود که او بی خبر خانه دخترهارا ترک کند. غیبت خاتون همزمان می شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می کند برای ادای دین چند میلیلردی باید با خاتون ملاقات کند...

/Media/Image/1392/06/16/635141751586580245.jpg
وی ادامه داد: ناگفته نماند تصویربرداری خاتون که با مشارکت شهرداری اصفهان تولید می شود، از اسفند سال گذشته آغاز شده وبه دلیل داستانی که دارد، تمام لوکیشنها دراصفهان است وتاکنون چهل درصد از کار مقابل دوربین رفته است وتدوین این سریال 26 قسمتی نیز همزمان با تصویربرداری آن درحال اجراست.
علی پور افزود: یکی از ویژگیهای خاتون حضور بازیگرانی چون شهرام قائدی، مجید یاسر و مارال ومونا فرجاد، هوشنگ حریرچیان وحسن اکلیلی از بازیگران محبوب اصفهان است. همچنین مهدی باقربیگی بازیگر مجموعه پرمخاطب قصه های مجید است و محمد رسول حق دوست مجری مطرح شبکه گیلان نیز در این کار ایفای نقش کرده اند. محمد فیلی و اسماعیل موحدی ازبازیگران اصلی این کار درسه نقش با گریم های متفاوت حضور پیدا کرده اند. از این رو قطعا مخاطبان سریالهای مناسبتی کنار سفره های افطار شاهد مجموعه طنز دلنشینی خواهند بود.
عوامل اصلی این سریال عبارت است از:نویسنده: مجید شاکرین
تهیه کنندگان: محسن آتش زمزم ومرتضی آتش زمزم
کارگردان: مرتضی آتش زمزم
مدیر برنامه ریزی ودستیار کارگردان: مهرداد یزدانی
مدیرتولید: مجتبی آتش زمزم
جانشین تولید: ابوالفضل آتش زمزم
دستیار دوم کارگردان: سعید منتظری
مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی
صدابردار: مسعود اردلانی
طراح گریم: علی اکبر بهادری
طراح صحنه ولباس: امیر حسین مدرس
تدوین: کاووس آقایی
مجری طرح: بهرام زنده دل ثابت
مدیر تدارکات: محمود کریمی
عکس: احمد ریحان ومحمد حسین وجدانی
مدیر روابط عمومی: زینب علیپور تهرانی
بازیگران: شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، مارال فرجاد، مونا فرجاد، محمد فیلی، سعید محقق، اسماعیل موحدی، محمد رسول حق دوست، حامد احمدجو
بازیگران خردسال: دیانا پاژنگ، محمد حسین خشوئی
ومریم امیر جلالی وبا حضور مهران غفوریان (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها