سریال «مدینه» داستان زنی است که برای حفظ کارخانه خود مقابل آدم‌های شرور می‌ایستد.
کد خبر: ۶۷۰۸۶۶
بازیگران «مدینه» مقابل دوربین رفتند

تمام بازیگران اصلی سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان شبکه یک ساخته می‌شود، مقابل دوربین این سریال رفته‌اند: آتیلا پسیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و مجید صالحی برخی از این بازیگران هستند.

تصویربرداری سریال مدینه که درباره زندگی زنی به نام مدینه است، روز اول اردیبهشت با حضور مدیران شبکه یک، مشاور امور زنان و خانواده تلویزیون و دو مادر شهید آغاز شد.

به گفته مقدم، بزودی چند بازیگر جدید نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه خواهد شد. در این سریال پریوش نظریه نقش مدینه را بازی می‌کند و آتیلا پسیانی در نقش جهان ظاهر می‌شود. مهدی سلطانی نقش عبدی، بهزاد فراهانی نقش بلبل، مجید صالحی نقش عزیز، شبنم مقدمی نقش روحی، رضا رویگری نقش شهرام، مهرداد صدیقیان نقش بهمن، مهرداد ضیایی نقش خسرو، مریم بوبانی نقش طاهره و آناهیتا افشار نقش هانیه را برعهده دارند.

شیوا ابراهیمی، حسن سلطانیان، بهنوش صادقی، لیندا کیانی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، شیوا خسرومهر، امیر حیدرزاده، علیرضا مهران و کریم قربانی نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری این سریال از خانه اعظم و عبدی که بهنوش صادقی و مهدی سلطانی نقش آنها را ایفا می‌کنند، آغاز شده است. اعظم همسر سابق جهان است و دردسرهایی برای مدینه ایجاد می‌کند.

از دیگر لوکیشن‌های سریال مدینه می‌توان به خانه مدینه در دهکده المپیک، خانه روحی با بازی شبنم مقدمی در محله تجریش و کلانتری، اداره آگاهی و یک دفتر مشاور املاک اشاره کرد که همه آنها انتخاب شده‌ و تصویربرداری در این لوکیشن‌ها آغاز شده است. از مهم‌ترین لوکیشن‌های این سریال می‌توان به کارخانه جهان اشاره کرد که هنوز لوکیشن آن انتخاب نشده و گروه تولید همزمان با تصویربرداری بخش‌های دیگر به دنبال کارخانه‌ای در اطراف تهران هستند.

سریال تلویزیونی مدینه درباره زنی به نام مدینه است که پس از فوت همسرش جهان می‌خواهد به همراه پسر خوانده‌اش کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانع جدی اوست. این سریال در 30 قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک آماده می‌شود و قرار است ماه رمضان امسال از شبکه یک پخش شود. سعید نعمت‌الله فیلمنامه این سریال را نوشته است. نگارش بخشی از فیلمنامه آماده شده و بقیه آن همزمان نوشته می‌شود.

مقدم درباره این سریال گفت: پیش از این در سریال‌های زیر هشت و ثریا به موضوعات اجتماعی پرداخته‌ایم، اما سریال مدینه دو وجه اشتراک و وجوه متمایز بسیاری با دیگر کارهای من دارد. در این سریال قصه‌ای را به تصویر می‌کشم که سابقه همکاری با نویسنده آن را در سریال‌های زیر هشت و رستگاران داشته‌ام و وجوه متمایز آن را در هنگام پخش خواهید دید.

این کارگردان درباره زنانه بودن سریال مدینه توضیح داد: مدینه از سریال تا ثریا هم زنانه‌تر است. مدینه زنی با اعتقادات و باورهای دینی است. سبک زندگی را در خانواده آموخته، اما خانواده‌اش دچار مشکلاتی می‌شود که روح سخت‌کوش مدینه را به تلاش و مبارزه فرا می‌خواند. او با توکل به اعتقادات مذهبی مسیر مشکلات پیش‌رو را هموار می‌سازد و از همه‌ مشکلات و موانع عبور می‌کند تا زندگی خود و خانواده‌اش را به نظم و آرامش برساند.

به اعتقاد مقدم امید، آگاهی، دین و اخلاق در سریال مدینه مورد توجه قرار گرفته و نعمت‌الله این مفاهیم را در لایه‌های زیرین داستان گنجانده است.

تدوین این سریال نیز همزمان با تولید توسط خشایار موحدیان در حال انجام است و بزودی طراح تیتراژ و آهنگساز سریال نیز انتخاب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
خوب
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها