مدیرکل تولیدات الف ویژه معاونت سیما آخرین وضعیت سریال الف ویژه «سرزمین کهن»‌ را تشریح کرد. او همچنین از نگارش 15 سریال الف‌ویژه خبر داد و از سریال تاریخی «معمای شاه» که در حال تولید است، گفت.
کد خبر: ۶۶۷۰۴۶
تغییر اسم یکی از شخصیت‌های بحث‌برانگیز «سرزمین کهن»

تاج‌بخش فنائیان درخصوص نگارش کارهای الف ویژه تلویزیون توضیح داد: از آنجا که 15 سریال در مرحله‌ی تحقیق و نگارش است و دو سریال «معمای شاه» و «سرزمین کهن»‌ نیز در حال تولید هستند، هنوز صحبت کردن درباره ساخت آن‌ها زود است. باید نگارش این سریال‌ها تمام شود و سپس به مرحله‌ی تولید برسند.

فنائیان در ادامه درخصوص ادامه پخش سریال «سرزمین کهن» توضیحاتی را ارائه داد و گفت: قرار شده با کمال تبریزی که در حال حاضر مشغول ساخت فیلم سینمایی در کرمان است، پس از اتمام کارش صحبت‌هایی کنیم و ان‌شاءالله فاز یک و دو سریال سرزمین کهن را تدوین کند؛ اما زمان انجام این کار بستگی به حجم کار کمال تبریزی دارد که چقدر برای مراحل بعدی تولید «سرزمین کهن» زمان می‌گذارد.

وی اعلام کرد: این کارگردان قرار است فاز یک و دو را برای پخش تدوین کند.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی پخش این سریال ادامه خواهد داشت؟ توضیح داد: زمان‌بندی را پیش‌بینی کرده‌ایم اما اطمینان اینکه در همین فصل پخش شود، نزدیک به واقع نیست اما این کارگردان در حال حاضر مشغول کار سینمایی است.

مدیر کل تولیدات الف ویژه معاونت سیما همچنین به این نکته اشاره کرد که مسئولان شبکه سه سیما از کمال تبریزی دعوت کرده‌اند که بیاید و کار را ادامه دهد تا به پخش برسد. یکسری صحنه‌ها هنوز ساخته نشده و بخش‌هایی از فاز یک و دو نیز تدوین نشده است.

فنائیان همچنین توضیح داد: به غیر از اصلاح آن اسم خاصی که باید تغییر کند، تولید بخشی از فاز دو نیز هنوز باقی مانده است.

تاجبخش فنائیان در ادامه با اشاره به اینکه بعید می‌داند پخش این سریال به زودی آغاز شود، توضیح داد: پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته است اگر شرایط پیش بیاید از اوایل زمستان پخش ادامه سریال «سرزمین کهن» از سر گرفته می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها