علیرضا خمسه از پایتخت4 می‌گوید

«بابا پنجعلی» به دنبال ازدواج مجدد

برنامه شبانه «خیابان ایران» جمعه شب میزبان علیرضا خمسه بازیگر و شهاب الدین عزیزی مشاور عالی فدراسیون فوتبال است و طی ارتباط مستقیم با آفریقای جنوبی به روند آماده‌سازی تیم ملی کشورمان می‌پردازد.
کد خبر: ۶۶۶۷۲۴
بابا پنجعلی امشب به «خیابان ایران» می‌رود

علیرضا خمسه و شهاب الدین عزیزی خادم مشاور عالی و اجرایی فدراسیون فوتبال امشب پنجم اردیبهشت ماه مهمان برنامه شبانه «خیابان ایران» خواهند بود.

برنامه «خیابان ایران» به مناسب سالگرد پایان کار 82 روزه ماهواره امید، آیتم‌هایی درباره فناوری اطلاعات روی آنتن می برد و نیز میزبان یکی از متخصصین این حوزه (ماهواره امید) است.

این برنامه مجموعه‌ای ازکلیپ‌های منتخب صداوسیما و منتخب فیلم‌های سینمایی ایران و جهان و موسیقی آن را به مخاطبان ارائه می‌کند. همچنین بخش‌های جدیدی از جمله گفتگو با هنرمندان و خواندن شعر طنز با حضور هنرمندان از آیتم‌های دیگر برنامه است.

ارتباط مستیم با آفریقای جنوبی در رابطه با روند اردو و آماده سازی تیم ملی کشورمان نیز یکی دیگر از بخش های جمعه شب این برنامه خواهد بود.

»
خیابان ایران» برنامه‌ای است که از بخش‌های مختلفی از جمله ادبیات، نجوم، سیاست، سبک زندگی و دیگر آیتم‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است و بنا دارد در سال جاری پرداختن به فرهنگ را در اولویت کاری خود قرار دهد.

عبدالله روا، حامد جوادزاده و عباس طاهریان از مجریان این برنامه شبانه هستند که به تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده، جمعه ساعت 23:20 دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها