قیمت بلیت این سمینار یک و میلیون هشتصد هزار تومان است

«روناک یونسی» از کلاس‌های بدن‌ساز آمریکایی می‌گوید

پخش «نیلی‌تر از مهتاب» از دیشب آغاز شد

جمشید مشایخی از اختلاف نسل ها می گوید

تهیه‌کننده سریال «نیلی‌تر از مهتاب» با اشاره به داستان این سریال از آشتی حمیدرضا پگاه و روناک یونسی با خانواده خود و نذر آنها برای نامگذاری فرزندشان به نام زهرا سخن گفت.
کد خبر: ۶۵۹۷۱۳
جمشید مشایخی از اختلاف نسل ها می گوید

سعید مرادی تهیه‌کننده سریال «نیلی تر از مهتاب» که از شنبه شب 16 فروردین روی آنتن شبکه سه سیما رفت به مهر گفت: این سریال به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود و طبیعتا همه انتظار دارند که فضای کار مناسبتی باشد اما سعی ما بر این بود که به شکل مستقیم و گل‌درشت به این فضا ورود پیدا نکنیم.

وی با اشاره به خلاصه داستان این مجموعه 6 قسمتی بیان کرد: «نیلی‌تر از مهتاب» درباره رابطه پدر و فرزندی است که در اثر سوء تفاهمی دچار مشکل می‌شود. این پدر که نقش او را جمشید مشایخی بازی می‌کند دو فرزند با نام های امین و شهاب با بازی حمیدرضا پگاه و سعید نیکپور دارد که یکی از آنها حاصل ازدواج دیگری است. در گیر و دار این روابط امین، رازی را برملا می‌کند که مشکلاتی را در خانواده بوجود می‌آورد.

تهیه‌کننده مینی سریال «نیلی تر از مهتاب» با اشاره به تم این مجموعه و ارتباط آن با ایام فاطمیه اظهار کرد: در پی مسایلی، روناک یونسی در نقش سارا و همسرش امین به تدریج از پدر دور می‌شوند و بعد برای ارتباط دوباره با پدر نذر می‌کنند که اگر صاحب فرزند شدند نام او را زهرا بگذارند. سارا سالهاست که باردار نمی شود و حالا به نوعی جریان داستان، زندگی آنها را وارد ایام فاطمیه می کند.

مرادی با بیان اینکه این سریال فضایی اجتماعی دارد، عنوان کرد: این مجموعه تقابل بین فرزندان و پدران را نشان می دهد و زیاده خواهی‌های نسل امروز را که احترام کمتری برای بزرگترهایشان قایل هستند، بیان می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون صداگذاری 3 قسمت از این سریال تمام شده و موسیقی و صداگذاری 3 قسمت دیگر باقی مانده است و از شنبه شب 16 فروردین اولین قسمت آن ساعت 23:45 از شبکه سوم سیما پخش شد.

جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، بهناز جعفری، روناک یونسی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده، مینا نوروزی، سوگل طهماسبی و وحید شیخ‌زاده گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

این سریال به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و محمدعلی تفکر و کارگردانی محسن یوسفی در 6 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه شده است و از 16 فروردین هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها