دولت یازدهم که خود را برای آغاز اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها آماده می کند در ایام عید تلاش کرد تبلیغات گسترده ای را در این زمینه از طریق رسانه های مختلف و حتی سریال های نوروزی تدارک ببیند.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۶
کمک «زیر نویسی» و «سریالی» ضرغامی به روحانی

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر خود به کرمان در ایام نوروز و بازدید از بیمارستان شهید باهنر این شهر با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها، از مردم خواست با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بطور داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند تا دولت بر اساس تکلیف قانونی خود بتواند به افراد نیازمند و متقاضی، کمک بیشتری کند.

در کنار تاکید چهره های دولتی بر انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه، زیر نویس های دائمی شبکه های مختلف سیما برای ترغیب مردم به عدم دریافت یارانه با شعارهای مختلف در ایام نوروز با حجم وسیعی آغاز شد.

در این میان توسل به یکی از سریال های نوروزی برای تاکید بر فوائد! عدم دریافت یارانه نقدی، تعجب برخی را برانگیخت.

درست در آخرین قسمت سریال نوروزی پایتخت ۳ «چوچانگ» بازیگر چینی این سریال در گفت و گویی با همسر خود (ارسطو) در بیمارستان گفت: من از رئیس جمهور شما شنیدم که اگر افراد ثروتمند از دریافت یارانه خودداری کنند قیمت دارو و درمان کمتر می شود. »

نکته جالب توجه در این باره این است که این قسمت پس از تصویربرداری و با صداگذاری مجدد به فیلم اضافه شده است.

به گزارش فارس، دولت سال ۹۳ را با حاشیه های فراوانی آغاز کرد و با نزدیک شدن به زمان اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها، حاشیه های بسیار دیگری قوه مجریه را آزار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها