تعطیلات نوروزی، فرصت مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت با تلویزیون است. اگر می خواهید از زمان پخش و خلاصه این فیلم ها با خبر شوید این جدول را ببینید.
کد خبر: ۶۵۸۱۷۵
جدول‌ کامل‌ فیلمهای‌ سینمایی‌ امروز‌ تلویزیون

اهالی تلویزیون هم هرسال برای این که مردم را پای تلویزیزیون سرگرم کنند، برنامه های ویژه ای تدارک می بینند که نمایش فیلمهای سینمایی، یکی از برنامه های ثابت تلویزیون در نوروز است. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید این ساعت ها و روزها را با تماشای فیلم های سینمایی پرکنید، این جدول پخش را از دست ندهید.


دومین جمعه سال 93 در تلویزیون، روز سلیقه های مختلف است. در جدول پخش فیلمهای سینمایی امروز می شود همه جور سلیقه ای را راضی نگه داشت. چون از آخرین ساخته رابرت ردفورد گرفته تا «نارنجی پوش داریوش مهرجویی را می شود در جدول امروز دید. خرس های مهربون هم انیمیشن موردعلاقه بچه هاست که امشب از شبکه پویا پخش خواهد شد. اگر می خواهید از زمان پخش و خلاصه این فیلم ها با خبر شوید این جدول را ببینید:

جدول پخش فیلمهای سینمایی تلویزیون

ساعت پخش

نام فیلم

شبکه

محصول

خلاصه

ساعت تکرار

11:15

ایستگاه اعداد

کارگردان:

کاسپر بارفُد

سه

2013

امرسون مامور یک سازمان اطلاعاتی است که در انجام یک ماموریت تعلل می‌کند. سازمان او را از خدمت منفصل کرده و بعد از انجام تست‌های روانی او را به کاری ساده می‌گمارد. کار امرسون تامین امنیت یک پایگاه کوچک است که کارش فرستادن کدهایی سری به شکل اعداد است و ...

1:00 بامداد

13:30

نارنجی‌پوش

کارگردان:

داریوش مهرجویی

تهران

ایران

حامد آبان عکاس حرفه‌ای مطبوعات، با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط‌زیست و مبارزه با آشغالزایی قرار می‌گیرد که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می‌پیوندد و با عنوان «نارنجی‌پوش لیسانسه» به شهرت می‌رسد.

16:00

فراری

(The Company you Keep)

کارگردان:

رابرت ردفورد

یک

2013

امریکا

جیم گرنت، وکیل زبردست دادگستری، زندگی خوب و شرایط مطلوب کاری برای خود فراهم کرده است که با دستگیری زنی به نام شارون سلارز اوضاع به هم می‌ریزد. شارون سلارز اذعان می‌کند 30 سال قبل همراه جیم گرنت با نام واقعی نیک اسلن و چند نفر از اعضای گروه طرفدار صلح ودرمن به قصد دزدی وارد بانکی در میشیگان شده‌اند. این عمل آنها به درگیری و تیراندازی و نهایتا مرگ نگهبان بانک منجر می‌شود و...

17:30

ایوا

دو

---

یک برنامه‌نویس ربات، ربات دختر نوجوانی را ساخته و به او احساس می‌بخشد که در نهایت مشخص می‌شود آن روبات، نماد فرزندش است ...

23:30 همان روز

18:15

سارقین

کارگردان:

دونگ هوین چونگ

چهار

2013

آمریکا

گروهی سارق برای آخرین سرقت خود آماده می‌شوند. آنها از سوی فردی استخدام شده‌اند تا با همکاری هم یکی از گرانبهاترین الماس‌های دنیا را که متعلق به یک فرد شیاد چینی است، بدزدند، اما در این بین نقشه دومی هم وجود دارد، آنها الماس را برای خودشان می‌خواهند.

---

21:00

خرس‌های مهربون

پویا

---

خرس‌های مهربون به کارگردانی فایوان داستان یک مرد چوب‌بُر است که از فروش درختان جنگل، می‌خواهد هزینه خرید بلیت سفر عید و بازگشت نزد خانواده‌اش را فراهم کند. حیوانات جنگل بخصوص دو خرس با او مشکل دارند، اما زمانی که می‌بینند دستگاه برش درختان (اره) او خراب شده این دشمنی را فراموش می‌کنند و به کمک او می‌شتابند.

22:30

شرط اول

کارگردان:

مسعود اطیابی

آی فیلم

1388

ایران

در تعقیب و گریزی که میان بهرام و طلبکاران شوهر خواهرش رخ می‌دهد؛ بهرام با یک ماشین برخورد کرده و به سرش ضربه سختی وارد می‌شود. هنگامی که پزشک معالج او، اعلام می‌کند که دچار مرگ مغزی شده، خانواده بهرام یکی از کلیه‌های پسرشان را در ازای مبلغ هنگفتی پول می‌فروشند ...

14:30 روز بعد

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها