ستاره اسکندری پیشنهاد می‌دهد مردم در تعطیلات نوروز صله رحم را از یاد نبرند. خود او هم نوروزش را به سفر و تمرین تئاتر می‌گذراند.
کد خبر: ۶۵۷۸۵۵
ستاره اسکندری: بهترین کار استراحت است

ستاره اسکندری بازیگر تئاتر،‌ سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر پیشنهادهایی نوروزی برای مردم ارائه و اظهار کرد: به نظر من بهترین کاری که در این ایام می‌شود کرد این است که مردم استراحت کنند و خستگی یک سال کار و تلاش و فعالیت را از روح و تنشان بزدایند.

این بازیگر عنوان کرد: دوست ندارم پیشنهادی بدهم که جنبه اقتصادی هم داشته باشد، مثلا بگویم مردم کتاب بخوانند یا سفر بروند، فکر می‌کنم همان استراحت از همه بهتر است.

وی افزود: گذشته از شوخی حالا واقعا کتاب در دست گرفتن هم هزینه بالایی دارد. خود من قبلا که به شهر کتاب می‌رفتم با 100 هزار تومان با کوله باری از کتاب برمی‌گشتم اما حالا که برای خرید می‌روم نهایت با چهار، پنج کتاب می‌آیم و من به عنوان عضوی از قشری که سعی میکنم همیشه مطالعه داشته باشم امیدوارم هزینه این جور چیزها پایین بیاید.

این بازیگر تصریح کرد: از طرفی اعتقاد ندارم بهتر است مردم عید را به کتاب خواندن بگذرانند و بقیه سال کتاب نخوانند. بلکه این موضوع باید در کل سال جاری باشد و اتفاقی نیست که بشود به آن به عنوان سرگرمی نگاه کرد بلکه موردی است که باید در زندگی روزمره نهادینه و جاری شود.

اسکندری تصریح کرد: آنچه در ایام عید ضروری است، جدی گرفتن بحث صله رحم است. نوروز فرصتی برای بودن خانواده در کنار هم است و مردم این ایام را به دید و بازدید و سفر رفتن بگذرانند. شاید حداقل به بهانه عید، عواطفی که این روزها به خاطر فشار زیاد زندگی گم شده اند، دوباره پیدا شوند و آدم ها بتوانند همدیگر را ببینند.

وی در پاسخ به اینکه خودش تعطیلات نوروز را چطور میگذراند، توضیح داد: من بخشی از نوروز را سفر هستم و بخش دیگر تعطیلاتم به تمرین تئاتر می‌گذرد. در واقع این روزها مشغول تمرین نمایشی به نام «هم هوایی» نوشته مهین صدری هستم که فروردین و اردیبهشت به کارگردانی افسانه ماهیان در تالار حافظ اجرا خواهد شد.

این هنرمند یادآور شد: این کار زنانه روایتی از زندگی سه زن است که من و الهام کردا و سارا بهرامی نقش آنها را ایفا میکنیم. بنابراین تعطیلات نوروز مشغول تمرین هستیم تا از 21 فروردین روی صحنه برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها