امین حیایی بازیگر سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» گفت: این موقعیت‌ها هستند که یک کاراکتر را شکل می دهند. کاراکتری که در «کما» و در سه گانه «اخراجی‌ها» بازی کردم موقعیت‌های مختلفی داشت که براساس آن موقعیت آن نقشها را ایفا کردم.
کد خبر: ۶۵۷۶۳۳
امین حیایی: بهادر به خاطر ناموسش با همه درگیر می شود

سریال طنز «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود. تعداد زیادی از بازیگران سینما و تلویزیون مانند امین حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی، حسین محب‌اهری، شهین تسلیمی، سوسن پرور، سیروس همتی و صدیقه کیانفر در آن ایفای نقش کرده‌اند.

امین حیایی در مورد ایفای نقش بهادر در مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» که اولین سریال مناسبتی این بازیگر سینما است، گفت: بازی در این نقش با سایر نقش‌هایی که در فیلم‌های سینمایی داشته‌ام متفاوت بوده است. شخصیت بهادر در این مجموعه به گونه‌ای است که این نوع فرم، گریم و نوع لباس را لازم دارد و سعی کردیم در نوع راه رفتن و بخش‌های دیگر این شخصیت کارهایی کنم که این نقش برای مخاطب تکراری نباشد و موقعیت‌هایی که برای این شخصیت در سریال ایجاد می‌شود تکراری نیست. البته از تکرار نباید ترسید چون اگر به سینمای کلاسیک هم نگاه کنید چارلی چاپلین و لورل هاردی را می بینید که یک نقش را تکرار کردند و موفق هم بودند، در سینمای ایران هم فیلم های صمد را داشتیم که در دوره‌ خود موفق بوده است. پس این ایراد نیست و یک کاراکتر می‌تواند در موقعیتهای مختلف بازی داشته باشد.این موقعیت‌ها هستند که یک کاراکتر را شکل می‌دهند. شاید کاراکتری که در «کما» و در سه گانه «اخراجی‌ها» بازی کردم یک شخصیت را داشت ولی در موقعیت‌های مختلفی مثل زمان جنگ و اردوگاه اسیران و موقعیت بعد از جنگ این نقش‌ها را ایفا کردم.

/Media/Image/1392/09/22/635225243295648002.jpg
بازیگر نقش بهادر در سریال «خوب، بد، زشت» اضافه کرد: در این نقش هم حتی در راه رفتن و نوع رفتار و برخورد با اطرافیانش شخصیت دیگری را برایش تعریف کردم. بهادر در این سریال یک نوع شخصیتی دارد که برای حق و ناحق و حتی برای ناموس دیگران با همه درگیر می‌شود و ناموس دیگران را مثل ناموس خود می‌داند و این شخصیت را من تا حالا بازی نکرده بودم چون درشخصیتهای قبلی دزد و یا خلافکار بودم.

حیایی در مورد این ادعا که در کارهای سینمایی کمتر حضور دارد، گفت: امسال من سه فیلم سینمایی «پی 22» از آقای قاسمی جامی، «خانوم» از تینا پاکروان و فیلم «آتیش بازی» بهمن گودرزی را داشتم و این که من در حوزه سینما کم کار شدم را قبول ندارم. من بیشتر دنبال موقعیت‌های حرفه‌ای هستم و برای من حضور در مدیوم‌هایی چون تلویزیون، تئاتر یا سینما فرقی نمی‌کند آنچه برای من مهم است اینکه کار و تیم حرفه‌ای باشند و فیلمنامه برای من جذاب باشد.

حیایی در آخر با تشکر از تیم خوبی که در این سریال حضور دارند، گفت: تیم حرفه‌ای، کارگردان، نویسنده، گروه بازیگران ، صحنه و لباس و تصویربرداران که با عشق در این کار حضور دارند. مهم این است که من از حضور در این کار لذت می‌برم و تلاش ما این بوده که سریال موقعیت و موضوع طنزی داشته باشد و اینکه پیام های بسیار زیبای اجتماعی در کار دیده شود و امیدوارم صحنه های خوب و شادی بخشی را در نوروز امسال برای مردم بوجود بیاوریم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها