معاون سیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اولین اقدام تلویزیون در سال جدید چه خواهد بود؟ گفت: تلاش ما بر این است علاوه بر ساخت کارهای نمایشی مستمر و بهتر، در عین حال بتوانیم مخاطبان را پای تلویزیون بنشانیم.
کد خبر: ۶۵۶۹۳۹
معاون سیما: در حال گفتگو درباره پخش «سرزمین کهن» هستیم

علی دارابی درخصوص مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های تلویزیون در سال 93 گفت: اقدام سیما در سال 93 این است که کارهای نمایشی مستمر و بهتری را تولید کنیم.

معاون سیما ادامه داد: در میان برنامه‌ها تلاش می‌کنیم برنامه‌های جذاب گفتگومحور بیشتری را صورت بدهیم.

او همچنین در ادامه با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های جدید اعلام کرد: در سال جدید چندین شبکه جدید برای راه‌اندازی داریم که اگر بودجه فراهم باشد قرار است آن‌ها را افتتاح کنیم.

معاون سیما در بخش دیگری از این گفت‌وگو اعلام کرد که تلاش‌مان بر این است که در سال 93 بتوانیم مخاطب را پای تلویزیون بنشانیم.
دارابی در بخش دیگری از در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تکلیف بخش بازی‌های فوتبال از تلویزیون چگونه خواهد بود و معاونت سیما چه تمهیداتی در این خصوص دارد پاسخ داد: البته این بخش در حوزه کاری ما نیست و به حوزه معاون مالی اداری صدا و سیما مربوط می‌شود که آن‌ها در حال پیگیری هستند.

علی دارابی در پایان نیز درخصوص پخش ادامه سریال «سرزمین کهن» از تلویزیون اعلام کرد: در حال گفت‌وگو هستیم و ان‌شاالله نتیجه را اعلام خواهیم کرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها