دارابی از پشت صحنه سریال «کیمیا» بازدید کرد

نمایش اقتدار، غیرت و صلابت زن مسلمان ایرانی در «کیمیا»

معاون سیمای رسانه ملی گفت: در این سریال باید اقتدار، غیرت و صلابت زن مسلمان ایرانی را به نمایش بکشیم و نقش او را در تحکیم جایگاه خانواده تصویر کنیم.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۵
نمایش اقتدار، غیرت و صلابت زن مسلمان ایرانی در «کیمیا»

به منظور بررسی روند تولید مجموعه نمایشی 100 قسمتی «کیمیا»؛ علی دارابی معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما به همراه تنی چند از مدیران این حوزه با حضور در لوکیشن مجموعه در خرمشهر، از نزدیک با عوامل تولید این سریال دیدار و گفت‌وگو کرد.

در طول بازدید معاون و برخی مدیران سیما از این مجموعه تلویزیونی، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، سردار نامی قائم مقام بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه دارابی و مدیران سیما را همراهی کردند.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با مشاهده روند تولید مجموعه «کیمیا» و استماع گزارش عوامل تولید در سخنانی تاکید کرد: سازمان صداوسیما دین خود را به ارزش‌ها و دفاع مقدس ادا کرده است.

/Media/Image/1392/10/22/635251434274495692.jpg

نمایش خانواده طراز اسلامی ایرانی در «کیمیا«
در ادامه دارابی از عوامل تولید مجموعه خواست تا با ارائه تصویری از خانواده طراز اسلامی ایرانی قدمی مثبت در نمایش سبک زندگی صحیح بردارند.

وی تاکید کرد: در این سریال باید اقتدار، غیرت و صلابت زن مسلمان ایرانی را به نمایش بکشیم و نقش او را در تحکیم جایگاه خانواده تصویر کنیم.

معاون سیما با اشاره به داستان این مجموعه اضافه کرد: «کیمیا» سریالی با موضوع دفاع مقدس و رویکردی خانواده محور است که مراحل تولید و ضبط آن پنج ماه پیش آغاز شد و پیش بینی می شود آذر 93 از شبکه دوم سیما به روی آنتن برود.

وی ابراز امیدواری کرد: با ساخت این سریال در پرداخت مقوله دفاع مقدس و ایستادگی ایرانیان در برابر دشمنان، همچنین در بازخوانی ارزش های والای خانواده ایرانی اسلامی گام های تاثیرگذاری برداشته شود.

دارابی همچنین با مشاهده سکانس‌های تدوین شده سریال «کیمیا» از دست اندرکاران تولید آن قدردانی و پخش سریالی جذاب با موضوع دفاع مقدس را به مخاطبان رسانه ملی نوید داد.

وی استقبال خوب مردم از مجموعه کیمیا را پیش بینی کرد.

معاون سیما در ادامه با حضور در لوکیشن کوی بهروز آبادان از نزدیک بر تصویربرداری یکی از مهمترین سکانس های مربوط به حمله عراق و مقاومت مردم محل نظارت کرد. در این سکانس حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان و علی شادمان و مهراوه شریفی نیا از بازیگران اصلی سریال حضور داشتند.

تصویربرداری خرمشهر در مراحل پایانی
صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در گزارشی با تشریح روند تولید این مجموعه، از پایان یافتن تصویربرداری در خرمشهر تا پایان فصل بهار خبر داد و گفت: سکانس هایی از داستان در شهر خرمشهر اتفاق می افتد که این سکانس ها مربوط به قبل و بعد از انقلاب و اشغال و آزاد سازی خرمشهر می باشد.

وی یادآور شد: بخش های عمده سه فاز مربوط به این شهر حماسه و مقاومت به پایان رسیده است و امیدواریم تا پایان فصل بهار تیم فیلمبرداری کار خود را در خرمشهر پایان برده و گروه برای تصویربرداری مراحل بعدی کار به تهران باز می گردد.

تجلیل از نماد مقاومت خرمشهر
با هدف پاسداشت مقام شامخ شهیدان هشت سال مقاومت و ایثار دارابی با سعید و حسین جهان آرا برادران سردار شهید و نماد مقاومت خرمشهر در محل تصویربرداری مجموعه «کیمیا» دیدار کرد و در ادامه سفر خود و به منظور گرامیداشت خاطره شهیدان خرمشهر از یادمان شهیدان شلمچه بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها