گوهر خیراندیش درباره حضور دوباره در تلویزیون و بازی در نقش‌های تلویزیونی گفته است: تلویزیون جایی است که همه ما در آن زندگی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۸
گوهر خیراندیش‌؛ زنی که گاوصندوق‌ها را باز می‌کند

تلویزیون خانه اصلی ماست و یک جوری همه با هم در هر کانال آن بازی و برنامه‌سازی می‌کنیم. بنابراین روی آن تعصب داریم و دلمان می‌خواهد همه شبکه‌های آن از یک استاندارد نسبی برخوردار باشد.

خیراندیش که پیش از این نیز تجربه بازی در سریال‌های مناسبتی را داشته است، درباره نقش‌هایی که بازی کرده و به او پیشنهاد می‌شود، گفته است: به سنی رسیده‌ام که جز مادر، مادربزرگ، عمه و خاله نقش دیگری ایفا نمی‌کنم. اگر قصه‌ها مادری یا پیرزنی داشته باشد نقش را به من پیشنهاد می‌کنند. به دلیل این‌که گریمورها خیلی زیر بار گریم‌های پیرزنی نمی‌روند. حتی اگر ببینند یک نقش با لهجه می‌خواهند، باز به سراغ من می‌آیند!

بازیگر سریال‌های میوه ممنوعه، مختارنامه، کلاه پهلوی و ستایش ـ که پیش از این به واسطه بازی در سریال‌های همسایه‌ها، توطئه فامیلی، سفر سبز و فیلم‌های 90 دقیقه‌ای تجربه همکاری با مجید اوجی و فلورا سام را داشته ـ در سریال نوروزی ما فرشته نیستیم، نقش زنی را بازی می‌کند که شغل فامیلی‌اش باز کردن در گاوصندوق است./ ضمیمه قاب کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها