حرفهای عیدانه امین حیایی:

مقابل همسرم راحت تر بازی می کنم

امین حیایی گفت: سریال "خوب، بد، زشت" هدیه نوروزی ما برای مردم است.
کد خبر: ۶۵۵۳۹۳
مقابل همسرم راحت تر بازی می کنم

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر گفت: پیشاپیش یک تبریک ویژه برای همه مردم خوب‌مان چه در داخل و چه خارج کشور به مناسب رسیدن نوروز 93 دارم امیدوارم سال جدید سالی پر از شور و عشق

بازیگر شام عروسی عنوان کرد: امیدوارم مردم نتیجه تلاش و انرژی عوامل را ببیند و از آن لذت ببرند.

و نشاط و برکت همراه با سلامی برای هموطنان باشد. نوروز امسال در سریال "خوب، بد، زشت" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علیرضا سبط محمدی به ایفای نقش "بهادر" می‌پردازم.

وی در خصوص نقش "بهادر" گفت: "بهادر" به عنوان پسری شرور سر ناموس و غیرت همیشه در حال دعوا است و در این میان عاشق دختری به نام مرجان با نقش آفرینی نیلوفر خوش خلق می‌شود و برای پدر مرجان خانواده از هر چیزی مهمتر است اما چون بهادر خانواده‌ای از هم پاشیده دارد تمام سعی خود را برای حل مشکلات خانواده انجام می‌دهد و در این میان دچار مشکلاتی می‌شود.

حیایی در ادامه داد: "خوب، بد، زشت" از جمله کارهای خاص است. فیلمنامه جذاب بابک کایدان و تلاش کارگردان مجموعه دست به دست هم داده تا کنار کار بسیار خوب عوامل حرفه‌ای و متعهد به کار یک اتفاق خوب را در حوزه طنز موقعیت شاهد باشیم.

بازیگر کما افزود: استفاده کارگردان از بازیگران خوب و کار بلد مانند "حسین محب اهری"، "محمد کاسبی" "بهنوش بختیاری" "بهاره رهنما" "مهدی سلوکی" "سوسن پرور" و دیگر دوستان از نقاط برجسته کار است.

حیایی اظهار داشت: نقش اصلی فیلم محوریت اصلی فیلم را بر عهده دارد و با همه بازیگران مجموعه در تماس است بنابراین باید بتواند روابط را دربیاورد.

این بازیگر تصریح کرد: ما به هم به صورت متقابل کمک می‌کنیم تا نقش‌ها را پیدا کنیم. وقتی من در پیدا کردن نقش به بازیگر مقابلم کمک می‌کنم با هم ارتباط خوب پیدا کرده و در نتیجه سکانس بهتری گرفته می‌شود چون در نهایت خروجی کار مهم است نه اینکه هرکس تنها سعی کند خورش خوب نقش آفرینی کند.

وی در خصوص ایفای نقش در مقابل نیلوفر خوش خلق گفت: احساس خوبی دارم که همسرم در کنارم به نقش آفرینی می‌پردازد زیرا با او راحت‌تر در بازی ارتباط برقرار می‌کنم.

بازیگر شام عروسی عنوان کرد: امیدوارم مردم نتیجه تلاش و انرژی عوامل را ببیند و از آن لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: پیشاپیش یک تبریک ویژه برای همه مردم خوب‌مان چه در داخل و چه خارج کشور به مناسب رسیدن نوروز 93 دارم امیدوارم سال جدید سالی پر از شور و عشق و نشاط و برکت همراه با سلامی برای هموطنان باشد، سریال "خوب، بد، زشت" هدیه نوروزی ما برای مردم است در ضمن به خبرنگاران عزیز و زحمت کش هم تبریک ویژه‌تر می‌گویم که با سختی و تلاش فراوان پل ارتباطی هنرمندان و مردم عزیز هستید.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها