کره‌ای ها با سریال های افسانه‌ای برای خودشان تاریخ ساختند ولی ما...

جزییاتی از دیدار عوامل «شیار143» با رهبر معظم انقلاب

تلویزیون در ایام نوروز یک فیلم تلویزیونی، ساخته‌ کارگردان بهترین فیلم سی‌ و‌ دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۶۵۴۸۵۷
پخش فیلمی از کارگردان «شیار 143» در نوروز

فیلم تلویزیونی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در سال 91 به تهیه‌کنندگی محمد قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده که نویسندگی‌اش را نیز آبیار برعهده داشته است.

گلاره عباسی، گیتی معینی، امیر غفارمنش، حسام بیگدلو، مهران رجبی، ساقی زینتی، رامسین کبریتی، جواد زیتونی، مینا نوروزی، عباس صفا و نازنین بابایی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

همچنین داستان این فیلم در مورد زنی باردار به اسم لیلاست که با مشکلی دست به گریبان است.

تعدادی از عوامل «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» عبارتند از:

فیلمبردار منصور ظهوری، تدوین: پیمان خاکسار، صداگذار:آرش قاسمی، صدابردار: مسیح سراج، موسیقی: شورا کریمی.

به گزارش ایسنا، «به من نگو قراضه»، «شک»، «ماجراهای آقای سخی»، «یک ماه و 10 روز»، «ته خط»، «سه میلیون دلار ناقابل» عنوان دیگر فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک است که در تعطیلات نوروز به روی آنتن می‌روند.

***

«به من نگو قراضه» به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مرتضی هرندی درباره‌ی مردی ساخته شده است که درصدد زنده کردن خاطره‌ای برای همسرش است که دچار آلزایمر شده و در این مسیر با راننده مسافرکشی روبرو می‌شود.

جمشید مشایخی، علیرضا خمسه، مرضیه صدرایی، یاسمینا باهر، خسرو احمدی، ملیکا پارسا، محمد حاج‌حسینی و معصومه صالح‌بیگی از جمله بازیگران این تله‌فیلم هستند.

عوامل پشت دوربین «به من نگو قراضه» نیز عبارتند از:

دستیارکارگردان: امیرجاوید نیک، مدیرتصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: آرش نجفیان، مدیرتولید: علی محمودی، منشی صحنه: مرضیه آذری، تدوین : اکبر توکلی، طراح صحنه و لباس: الهام بن، طراح گریم: مرضیه سنجرانی، مدیرتدارکات: مجتبی بویاچی، موسیقی: محمد مهدی گورنگی، عکاس: حسین مسلمی نائینی.

***

«شک» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی پیمان عباسی در ژانر کمدی تولید شده است. جواد رضویان، آشا محرابی، نیما شاهرخ‌شاهی ، مهران رجبی و علی صالحی از جمله‌ی بازیگران هستند و داستان درباره‌ی مردی است که به دلایل مشکلات روحی با ازدواج و ایجاد زندگی مشترک رابطه خوبی ندارد.

***

«ماجرای آقای سخی» و «یک ماه و 10 روز» تله فیلم‌های دیگری هستند که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این دو را مجتبی یاسینی برعهده دارد.

«ماجرای آقای سخی» ماجرای یک پیرمرد خسیس را به تصویر می‌کشد و محمود عزیزی، رضا بابک، منیژه گلچین، رضا بیطرفان و سودابه گودرزی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«یک ماه و 10 روز» نیز داستان یک خواهر و برادر است که سال‌هاست با یکدیگر قهر هستند اما فرزندان این دو تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند. پورانداخت مهیمن، محمود جعفری، سمانه پاکدل، فریده دریامجد و امیرآتشانی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

***

«ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی وحید سعیدی فیلمی با مضمون پلیسی است که بر اساس فیلمنامه امیر عربی ساخته شده است. مجید صالحی، عارف لرستانی، لیندا کیانی، سیروس همتی و نازنین کریمی از بازیگران این تله‌فیلم هستند.

***

و دیگر فیلم‌تلویزیونی شبکه یک «سه میلیون دلار ناقابل» نام دارد که به کارگردانی میثم عقیقی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی ساخته شده است. از جمله بازیگران این تله‌فیلم عباتند از : شهین تسلیمی، جلیل فرجاد، نعیمه نظام‌دوست و سینا رازانی.

فیلم‌های شبکه یک سیما در ایام نوروز ساعت 16 به روی آنتن می‌روند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها