شبکه آموزش سیما تصمیم دارد ویژه برنامه‌های تحویل سال قدیمی تلویزیون را بازپخش کند.
کد خبر: ۶۵۳۸۵۲
تجدید خاطره با ویژه برنامه‌های قدیمی سال تحویل

همچنین ویژه برنامه این شبکه در تحویل سال با حضور عوامل برنامه «قندپهلو» خواهد بود.

نشست تشریح ویژه برنامه‌های شبکه آموزش در نوروز 93 صبح امروز -18 اسفندماه- با حضور مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش، اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه آموزش، خانمحمدی مدیر روابط عمومی این شبکه و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، علمداری در این نشست ضمن تشریح ویژه برنامه‌های شبکه آموزش برای نوروز گفت: ویژه برنامه تحویل سال با حضور رضا رفیع، شهرام شکیبا، ناصر فیض و امیر قمیشی سازندگان برنامه قندپهلو خواهد بود.

وی ادامه داد: در این برنامه همه مهمانان از طنزپردازان کشور خواهند بود و خبری از هنرپیشگان و ورزشکاران نیست. ضمن اینکه ما در این برنامه بزرگداشت ویژه‌ای دکتر حبیبی را هم خواهیم داشت. ناگفته‌هایی از زندگی کیومرث صابری فومنی و تصاویر پخش نشده از گل آقا نیز در دستور کارمان قرار دارد. نماهنگ‌ها و سرودهایی از شاعران طنز نظیر منوچهر احترامی نیز ساخته شده که در نوروز به روی آنتن می‌رود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان سال تحویل ساعت 20:27 دقیقه است برنامه بیست و بیست + 7 به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی پخش می‌شود که در این برنامه شاعران و نثرنویسان ادبیات طنز حضور دارند و با برپایی سفره هفت‌سین، هفت لبخند با محتوای طنز فاخر ادبی برگزار می‌شود و در ادامه مرحله فینال فینالیست‌های مسابقه «قندپهلو» و مشاعره طنز اقوام مختلف ایرانی با گویش‌های محلی پخش می‌شود.

به گزارش فارس، علمداری از پخش ۸ فیلم سینمایی خارجی جدید و ۷ فیلم تلویزیونی در نوروز ۹۳ خبر داد که اسامی آنها هنوز مشخص نشده است.

قائم مقام شبکه آموزش همچنین به پخش سریال لئوناردو داوینچی اشاره کرد و عنوان داشت: این سریال در ۱۳ قسمت پخش خواهد شد. جنگ نوروزی نیز در ۱۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای پخش می‌شود و برنامه آموزش عکاسی نیز در ۱۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای نوروز روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

وی ادامه داد: برنامه‌های صبحی دیگر، گل آموز، مشاور، فرصت برابر،‌دکتر سلام، نیلوفرانه و رخ تو رخ از جمله برنامه‌هایی هستند که در نوروز ویژه برنامه دارند. برنامه «یادها و خاطره‌ها» نیز برنامه‌ای است که ویژه برنامه‌های تمام سال‌های قبل را مرور خواهد کرد. این برنامه در ۱۵ قیمت ۳۰ دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود.

علمداری همچنین درباره ویژه برنامه «رادیو هفت» در نوروز ۹۳ عنوان داشت: این برنامه در نوروز در قالب ۱۵ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد. البته این برنامه روز 29 اسفند پس از ویژه‌برنامه سال تحویل از ساعت 22 پخش می‌شود و در ایام نوروز نیز هر شب ساعت 23 ادامه خواهد داشت و حدود 40 خواننده نیز در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس، قاسمی نیز در این نشست در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اهالی رسانه و تبریک پیشاپیش نوروز، گفت: طی چند سال اخیر مباحث به سمت آموزش‌های غیرمستقیم رفته و البته مخاطبن هم استقبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای ما جریان سازی در حوزه آموزشی است که مد نظر ماست. تلاش می‌کنیم در سال آینده معلمان برتر را معرفی کنیم و همچنین به مباحث مربوط به دانشجویان هم توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیر شبکه آموزش اظهارداشت: همه برنامه‌های این شبکه در سال آینده تغییر خواهند کرد. البته این تغییرات در ساختار و دکور خواهد بود و برنامه‌هایی که مخاطبان خود را پیدا کرده‌اند، شامل تغییرات گسترده نخواهند شد.

وی افزود: همچنین به دنبال ترسیم فضای شبانگاهی هستیم ولی به طرح مشخصی نرسیده‌ایم. مشکلات مالی هم بوده که امیدوارم در سال آینده وضعیت مالی مقداری سامان پیدا کند.

وی گفت: همچنین در برنامه‌های سال آینده به بحث مشاوره نیز می‌پردازیم ضمن اینکه برنامه رادیو هفت در سال آینده کماکان ادامه پیدا خواهد کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها