گفت‌وگو با هومن برق‌نورد، بازیگر سریال «روزهای بد به در»

کمبود زمان، دستم را برای طراحی شخصیت بست

برنامه «سه ستاره» چهارشنبه شب با اجرای «محمدرضا حسینیان» میزبان چهارتن از بازیگران مرد این سالهای شبکه 3 بود.
کد خبر: ۶۵۳۰۰۱
مادر فلجی که هومن برق نورد او را خوشحال کرد/ در «سه ستاره» چه گذشت؟

برنامه "سه ستاره" با اجرای "محمدرضا حسینیان" میزبان مهدی سلطانی سروستانی، آرش مجیدی، هومن برق نورد و عباس غزالی بود.

در ابتدای برنامه "محمدرضا حسینیان" گفت: جوانی ستاره‌ای‌ست که یک بار در زندگی انسان طلوع می‌کند و جوانان باید قدر این ستاره درخشانشان را در گذر عمر بدانند. ستاره طلایی و مدال رسانه را باید به گردن بینندگان و مخاطبان شبکه 3 بیاویزیم زیرا آنها هستند که با همراهی و برق چشمهایشان به شبکه 3 رونق بخشیدند.

وی ادامه داد: در این ایام و در واقع در زمان جشن 20 سالگی شبکه 3 سیما در 7 حوزه به دنبال ستاره‌ها می‌گردیم.در واقع هر شب از بین 10 نفر 3 نفر به عنوان ستاره از دیدگاه شما منتخب می‌شوند و در مجموع 21 ستاره‌ای که با بازی‌شان و به پرواز درآوردن خیالتان دل شما را به دست آوردند به عنوان منتخب معرفی می‌شوند.

این مجری افزود: همه منتخبان به اضافه‌ی 7 نفر بینندگان شب عید در برنامه حضور خواهند داشت و آن 7 نفری که در نظرسنجی ما انتخاب شدند از دست ستاره محبوبشان جایزه را دریافت می‌کنند.

بنابراین گزارش در ادامه این برنامه "مهدی سلطانی سروستانی"، بازیگر، به عنوان داور و میهمان بخش اول برنامه گفت: مهم نیست که بازیگری را در کجا شروع می‌کنیم بلکه برای بازیگری تعاریف بسیاری متعدد و حتی متضاد وجود دارد.


این بازیگر ادامه داد: باید در بازیگری کنش و توهمی از واقعیت ایجاد بشود که تماشاگر را متقاعد کند.

در ادامه "حسینیان"، مجری برنامه، با اشاره به فرق عمده مدیوم تلویزیون با دیگر مدیوم‌هایی چون سینما و تئاتر گفت: مخاطب تلویزیون حتی در نقاط صفر مرزی و در یک پادگان کوچک همچون سربازها هستند و هنگامی که در تلویزیون حضور داریم این پرتاب اطلاعات توسط ما مشخص نیست که تا کجا می‌رود.

این مجری خطاب به "سلطانی سروستانی" اظهار داشت که مدیوم تلویزیون با توجه به گستردگی مخاطبان برای شما چگونه است و این بازیگر در پاسخ به این سوال تصریح کرد: بازی در این مدیوم نسبت به دیگر مدیوم‌ها هیجان انگیزتر است زیرا طیف‌های مختلفی را از سربازها تا زنان خانه‌دار دربرمی‌گیرد اما از نظر من نباید در کار و ارائه بازی خوب تفاوتی میان تلویزیون با سایر عرصه‌ها شویم زیرا این امر در واقع بی‌انصافی‌ست در حق مخاطب با عنوان مشتری وظیفه وجدانی بازیگر در هرعرصه‌ای خوب عمل کردن است.

"
سلطانی" درخصوص علاقه همه مردم به شغل بازیگری عنوان کرد: بازیگری در همان بدو تولد با ما متولد می‌شود و از همان کودکی، ما بازی کردن در نقش‌های مختلف را در مامان بازی، عمو بازی و دزد و پلیس تجربه می‌کنیم. در واقع انسان به لحاظ فطری به بازی کردن علاقه دارد.

وی تصریح کرد: انسان با بازیگر شدن همه‌ی موارد را از جمله پلیس بودن، دکتر بودن، مهندس بودن وغیره را می‌تواند تجربه کند.

این بازیگر بیان کرد: علاوه بر فطرت و میل باطنی انسان به بازیگری شهرت و دیده شدن ناشی از بازیگری سبب جذب همه‌ی مردم به این عرصه می‌شود.

سروستانی ادامه داد: بازیگری تنها حرکت کردن و دکلمه کردن یکسری جملات نیست، بازیگری در واقع نوعی جراحی روح انسان است و بازیگر با نقش‌آفرینی در واقع به یک خودشناسی می‌رسد.

بنابراین گزارش در بخش دیگر برنامه هومن برق نورد، عباس غزالی و آرش مجیدی حضور پیدا کردند.


"آرش مجیدی" اظهار داشت: الان که اینجا در جشن 20 سالگی تلویزیون حضور دارم به این فکر می‌کنم که "چقدره بودیم و چقدره شدیم".

وی ادامه داد: اسم شبکه 3 نام پرمسمایی‌ است، زیرا به حق شبکه جوانان نامیده شده است و از همان ابتدا رنگ، نور و هیجان در این شبکه وجود داشت و با وجود آنکه من طرفدار فوتبال نبودم اما با این وجود به دلیل این ویژگی‌ها در کنار دیگران به تماشای مسابقات ورزشی می‌نشستم.

"
عباس غزالی" در ادامه عنوان کرد: یکی از دلایل موفق بودن شبکه 3 در برگیری همه اقشار جامعه است زیرا بسیار متنوع است.

"
هومن برق‌نورد" با اشاره به اینکه از 25 سالگی شبکه 3 را دنبال می‌کرده‌ام، اظهار داشت: در آن دوران یک برنامه‌ای با نام "بولز" از شبکه 3 پخش می‌شد که در آن سالمندان یک ورزشی را با توپ‌های بزرگ مثل تیله بازی می‌کردند و جدیت بیننده‌ها و تماشاچیان حاضر در سالن با وجود داشتن 60 – 70 سال سن جذاب بود.

"
مجیدی" در ادامه بیان کرد: بردن جایزه در جشنواره جام جم را مدیون همکاران خود در سریال "ارمغان تاریکی" هستم و عشق موجود در کار باعث انتخاب شدن من شد.

مجری برنامه با اشاره به صحبت‌های "مجیدی" و انتخاب خوب آن در "ارمغان تاریکی" گفت: استعدادها باعث رشد انسان می‌شوند اما انتخاب‌ها باعث جهش و حتی برعکس باعث سقوط می‌شوند.

"
حسینیان" با اشاره به بازی خوب "غزالی" در "وضعیت سفید" بیان کرد: "وضعیت سفید" باعث درخشش ستاره‌ای در نوروز شد.

"
غزالی" در ادامه تصریح کرد: در رابطه با "وضعیت سفید" زیاد صحبت کرده‌ام و حضور در این سریال برایم افتخاری بود.


"مجیدی" نیز با اشاره به بازی خوب "غزالی" عنوان کرد: چند وقت پیش با همسرم پای تلویزیون "وضعیت سفید" را تماشا می‌کردم و بازی "غزالی" به طوری مرا به وجد آورد که همان موقع به او زنگ زدم و گفتم بی‌نظیر بودی مرسی .

"
حسینیان"، مجری این برنامه، با اشاره به پخش آیتمی عنوان کرد: بعد از پخش آیتم قرار است سه تایی بریزیم سر آقای "برق نورد" و شش تا سوال از او بپرسیم.

در ادامه "هومن برق نورد" درخصوص دیر وارد شدن به تلویزیون با توجه به سابقه کاری‌اش در تئاتر گفت: برای انجام حرکتی در این راستا دچار شک و تردید بودم و به خاطر همین با نقشی در یک سریال محرمی با نام "بیداری" وارد تلویزیون شدم.

وی ادامه داد: چند وقت پیش فردی مرا در خیابان دید و گفت تو کار بسیار بزرگی انجام می‌دهی سالهاست که مادر من فلج شده و هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد اما هنگام دیدن بازی تو در کارهای طنز خوشحالی را در چهره‌ی او احساس می‌کنیم. به خاطر همین من عاشقتم و این مورد برایم بسیار تأثیرگذار است و باعث شد که احساس کنم کار بسیار سختی را در پیش داریم.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها