بهاره رهنما در برنامه «سه ستاره» پیش از شروع صحبت هایش در جمله ای طنزآمیز به اظهارات لعیا زنگنه پاسخ گفت.
کد خبر: ۶۵۲۹۹۶
طعنه و کنایه بهاره رهنما به لعیا زنگنه

رهنما در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت: ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.

لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه 13 اسفند کارنامه بیست ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت 7 تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

در این برنامه ‌ کتایون ریاحی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، لیلا زارع، شقایق دهقان، فریبا کوثری، ثریا قاسمی‌، بهاره رهنما، فاطمه گودرزی و ریما رامین فر به عنوان 10 بازیگر زن برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه، مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۱
۰
به نظرم ستاره شدن خیلی سخته باوجود محدویتهایی كه برای زنان بازیگر وجود داره ونشون دادن تواناییها واستعدادهای بازیگری به هنرزیادی نیاز داره ولی خوشبختانه زنان بازیگر تاحدودی دراین مورد موفق عمل كردند مثل بهاره رهنما ، لعیا زنگنه ، شقایق دهقان و..
شیلا
Netherlands
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۱
۴
خب دروغ نمی گه . اما واقعا یك پدیده بود . یعنی كسی نبود واقعا كسی نبود كه مثل لعیا یه دفه اینقد گل كنه
هاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۱
۵
خیلی هم بی راه نگفتن
لعیا زنگنه با نقش در پناه تو ظاهر شد البته بازیش عالی نبود اما برای دوران خودش قابل قبول بود اما توی سریال مدار صفر درجه بعد از مدتها ایفای نقش كرد كه فوق العاده و متفاوت بود اگه به بازی ایشون توی در پناه تو 8می دادیم توی مدار صفر درجه 20 گرفتن و در بازی های بعد هم پیشرفت داشتن و این یعنی جهش
اما خانم بهاره رهنما همون بهتر كه بره خونه فیلمهای قدیمی رو تماشا كنه چون از نظر من ایشون بازی هاشون توی همه فیلم و سریالها تفاوتی با هم ندارن
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۳
۱
بهتر بود خانم زنگنه می گفتن نباید به هر كسی اجازه داد ستاره بشه. خود ایشون بعد از گذشت سالها تازه دارن الفبای بازیگری رو یاد می گیرن. نباید كه از خودشون تعریف كنن!
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
مثبت دادم اشتباهی منفی دادم!!!! دقیقا صد در صد موافقم سعید پور صمیمی ازیتا لاچینی پری امیر جمزه در پناه تو جوابشو دادند
بی هنر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۲
۱
چه پپسی های خوبی واسه خودشون باز میكنن اینا...
ماشالا الان انقد ستاره های پارتی و باند بازی داریم كه میتونیم به غیر از آسمون ایران، به آسمون سایر كشورهای منطقه هم صادر كنیم.. ای خداااا فقط صبر بده به من..
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
۰
۴
به نظر من كار خانم زنگنه برای ستاره شدن سخت تر بود بازیگران زن امروزی به جای تكیه بر هنر ذاتی و شخصی خودشون بیشتر از ظاهر خودشون برای ستاره شدن كمك میگیرن در حالی كه در مورد خانم زنگنه و افسانه بایگان همچین چیزی صدق نمیكنه چون ما از اونها هنری كه از ذاتشون نشات گرفته بود رو میدیدیم.
لیلا
United States of America
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۱
۳
خوب راست میگه زنگنه.حالا مثلا بهاره رهنما خودشو ستاره میدونه..واقعا خودش رو در مقابل طناز طباطبایی و كتایون ریاحی و فریبا كوثری نسرین مقانلو و... ستاره میدونه!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
۰
۴
با سلام به همه تحلیلگران .... در این مورد نظر دادن واقعا عادلانه و بجا نیست كه بخواهیم از توانایی هر كدام از بازیگران نقش زن كه هركدام توانایی خاصی در اجراء نقش رو دارن نظر بدیم ... خانم لعیا زنگنه درسته كه از دید ما مردم ایشونو بعنوان یك فرد و بازیگر ارزنده میشناسیم در نقش های جدی مورد بررسی قراربدیم و در آن سوی مطلب خانم بهاره رهنما كه اكثرا در كار طنزآمیز تبهر خاصی دارن و از ایشون كار جدی و به آنصورت واقع گرایانه دیده نشده است .. شاید خانم لعیا زنگنه منظورشونو بطور صحیح بیان نكرده باشن كه ما در جامعه امروزی بازیگر نقش جدی كه بتونه روحیات یك بیننده مورد تأثیر قرار بده به آنصورت نداشته باشیم ... اما لازم به توضیحه كه در ایران بازیگران قهاری وجود دارن كه اصلا اسمشون بعد از مدت ها به سمع و نظر ما نمیاد ... خانم مهرانه مهین ترابی الان كجاس ؟؟؟ كسی ازش خبر داره ؟؟؟ چرا دیگه بازی نمی كنه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
۰
۰
نظرات دوستات کزاشتی نظرم کو

نیازمندی ها