«گوشه دل تهرون» عنوان مجموعه نوروزی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی هنگام تحویل سال در روز بیست ونهم اسفندماه از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ بامداد از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۳۶۸
جزییات ویژه برنامه رامبد جوان برای سال تحویل

«گوشه دل تهرون» عنوان مجموعه نوروزی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی هنگام تحویل سال در روز بیست ونهم اسفندماه از ساعت 8 صبح الی 24 بامداد از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم به همراه مدیر شبکه 5 سیما در محل ضبط ویژه برنامه نوروزی شبکه 5 از روند ساخت این فیلم مطلع شد.

موسوی مقدم همچنین به هنگام دیدار از مکان تصویربرداری ویژه برنامه نوروزی «گوشه دل تهرون» گفت: این نوع کار برای اولین بار است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیما رخ می‌دهد و در واقع یک گام نو و خلاقانه در برنامه‌سازی در تلویزیون است که امیدواریم برای دیگر شبکه‌ها یک الگو شود.

قائم مقام رسانه ملی همچنین خطاب به عوامل دست اندرکار مجموعه برنامه سال تحویل شبکه 5 سیما بر رعایت احترام بر همه اقوام ایرانی در برنامه سازی به خصوص در برنامه‌های طنز تاکید کرد. وی گفت: باید در بکارگیری واژه‌ها و کلمات دقت لازم بشود تا کوچک‌ترین اشتباهی در مراحل تولید آن پیش نیاید. موسوی مقدم با اشاره به اینکه مجموعه برنامه سال تحویل شبکه تهران می‌تواند یک بسته هنرمندانه و متنوع در آستانه تحویل سال نو برای پایتخت‌نشینان باشد اظهار داشت: برنامه‌های نمایشی این مجموعه دربرگیرنده استحکام خانواده در نظام اسلامی ماست که خوشبختانه شبکه 5 به خوبی توانسته ارزش‌های خانواده را در این مجموعه به تصویر بکشد.

ویژه برنامه سال تحویل شبکه 5 سیما که با عنوان «گوشه دل تهرون» درحال تولیداست مجموعه‌ای است شامل 660 دقیقه برنامه متنوع در قالب نمایش، موسیقی، مستند، گفتگو با مردم، هنرمندان، ورزشکاران و مقامات کشوری که برای اولین بار در قالب یک ویژه برنامه 16 ساعته از شبکه تهران پخش خواهد شد.

مردم عزیز کشورمان هنگام تحویل سال در روز بیست ونهم اسفندماه از ساعت 8 صبح الی 24 بامداد می‌توانند به مدت 660 دقیقه برنامه نوروزی را که شامل 210 دقیقه نمایش، 150 دقیقه گزارش از مناطق دیدنی شهر تهران و 300 دقیقه گفت‌وگو با هنرمندان، قهرمانان ورزشی، مقامات کشوری و مردم است از شبکه 5 سیما ببینند.

کارگردانی مجموعه نوروزی گوشه دل تهرون بر عهده رامبد جوان است و جواد فرحانی کار تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
جالب وخواندنی بود.

نیازمندی ها