مانی حقیقی که برای دریافت جایزه مواد تبلیغی روی سن تالار وحدت آمده بود به ماجرای تحریم فیلم‌ها از سوی حوزه هنری اشاره کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۰۲
تشکر مانی حقیق از نقد‌های منفی فراستی

کارگردان فیلم «پذیرایی ساده» در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت:«در وضعیت جالبی هستیم، چون من با استفاده از نقدهای منفی  که در باره فیلم من نوشته شد، این تیزر را ساختم.»

او ادامه داد:«مجبورم علی رغم برخی نکات از مسعود فراستی، سعید مستغاثی و نویسندگان محترم خبرگزاری فارس که نکات نازشان باعث شد، فیلم بیشتر بفروشد یاد کنم

حقیقی با اشاره به پیام حسن روحانی که در این مراسم قرائت شد، افزود:« پس از جرف‌های رئیس جمهور مبنی بر گذشت از مسائل سال‌های پیش، ما هم مسئولان حوزه هنری را می‌بخشیم به شرط این که چنین کاری دیگر تکرار نشود

حوزه هنری سال گذشته اجازه نداد تعدادی از فیلم های سینمای ایران که مجوز اکران از سازمان سینمایی داشتند، در سینماهای این ارگان اکران شوند. این مساله باعث ایجاد بحران در اکران سینماها شد.

بنا به گزارش خبرآنلاین، حقیقی از محسن امیریوسفی کارگردان فیلم «آشغال‌های دوستداشتنی» هم نام برد که فیلمش به جشنواره سی و دوم فیلم فجر راه نیافته است. او از مسئولان سازمان سینمایی خواست که با امیریوسفی و فیلمش مهربان تر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها