فرج ا... سلحشور خبر سام درخشانی مبنی بر بازی او در نقش حضرت موسی (ع) را رد کرد. این در حالی است که درخشانی در گفت و گو با «بانی فیلم» هرگونه اظهارنظری درباره سریال مذکور را رد می‌کند.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۱
درخشانی: حرفی درباره نقش موسی (ع) نزده‌ام

 روز گذشته سام درخشانی بازیگر سریال در حال پخش «آوای باران» ‌در گفت و گویی با ایسنا اعلام کرد که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نقش «حضرت موسی(ع)» انتخاب شده، اما این انتخاب هنوز به قطعیت کامل نرسیده است.
این خبر درخشانی بلافاصله با واکنش منفی این کارگردان مواجه شد. سلحشور در این باره به «نسیم» گفت: اینکه در برخی سایت ها آمده که نقش حضرت موسی(ع) به سام درخشانی پیشنهاد شده، حرفی دروغ است؛ حالا خواه سام درخشانی این را گفته باشد و یا رسانه‌هایی که شانتاژ کار بوده و دنبال افزایش بازدید خود هستند. وی افزود: اصلا هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیدیم و حتی تا امروز یک گزینه را هم مد نظر نداریم و این خبر کذب محض است. من فعلا مشغول نگارش سناریو هستم و هرکسی در مورد انتخاب بازیگر هرچه گفته، دروغ گفته است. سلحشور ادامه داد: این پروژه اصلا معلوم نیست چه سرمایه گذاری خواهد داشت و من به تکلیف الهی خود که همان نگارش یک سناریوی خوب و قرآنی است ادامه می دهم. وی در پایان گفت: اگر خداوند نظرش شامل حال من شود و من را مورد عنایت قرار دهد این فیلم ساخته می شود.
اما سام درخشانی با رد هرگونه نقل قول و صحبت از سوی خود درباره سریال موسی، مطالب منتشر شده در این باره را رد می‌کند.
درخشانی به «بانی فیلم» گفت: من هیچ صحبتی با رسانه‌ای درباره اینکه بازی من در نقش حضرت موسی (ع) در سریالی به همین نام قطعی شده نداشته‌ام و هرگونه اظهارنظر قبلی در این مورد را رد می‌کنم. البته تماسی از سوی دفتر تولید این پروژه داشتم، اما چون در حد حرف بود، هیچگاه اشاره‌ای به آن در جایی نکردم.
وی افزود: من تعجب کردم که صحبت‌هایی از قول من در این باره منتشر شده است. بر همین اساس چون صحبتی در این زمینه نکرده‌ام، لزومی نداشته که کارگردان سریال موسی (ع) هم آن را تکذیب یا تأیید کند و بهتر بود ابتدا آن را با خود من مطرح می‌کردند.

بانی فیلم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها