دبیر جشنواره جام جم و مدیر شبکه یک سیما درباره برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۳۶۸۹۱
عذرخواهی دبیر جشنواره جام‌جم از هنرمندان

«مهدی فرجی» در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مهمانان دعوت شده با تعداد صندلی‌های سالن همایش‌ها هم‌خوانی نداشت و بسیاری مجبور شدند به صورت ایستاده مراسم اختتامیه جشنواره جام جم را دنبال کنند، گفت: من از همه هنرمندانی که به اختتامیه آمدند ولی سالن جا نداشت و نتوانستیم خوب از آنها پذیرایی کنیم، عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: ازدحام بالا بود و متاسفانه بسیاری از هنرمندان گرامی که به دعوت ما هم آمده بودند، مجبور شدند در شرایط نامطلوب پی‌گیر مراسم باشند.

مدیر شبکه یک توضیح داد: ما معمولا و طبق روال همه مراسم‌ها 10 درصد بیشتر از تعداد دعوت کردیم چون هم زمان با مراسم ما جشن انجمن منتقدان هم بود و ما فکر می‌کردیم حدود 15 درصد از مهمانان ما به اختتامیه نیایند اما خوشبختانه همه آمده بودند و به همین دلیل بخشی از مهمانان ایستاده برنامه را دنبال کردند.

وی همچین درباره ضرورت برگزاری این مراسم آن هم در اوج بی‌پولی صداوسیما تصریح کرد: این مطلب کاملا درست است. ما در شرایط مالی مناسبی نیستیم و برای این مراسم هم حامی مالی داشتیم. ضمن اینکه با توجه به اینکه حامی مالی هزینه مراسم را تقبل کرده بود، ما با سادگی تمام و بدور از سفره‌های رنگین و اسراف اختتامیه را برگزار کردیم.

وی گفت: آن چه که در اختتامیه جشنواره جام جم روی داد، در ساده‌ترین شکل آن بود و ما تمام هزینه‌های اضافه را حذف کردیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها