شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از کسانی که با نام او صفحاتی در فیس بوک درست کرده اند در این رابطه در وبلاگ شخصی اش توضیح داد. در این مطلب آمده است:
کد خبر: ۶۳۶۳۶۰
شیلا خداداد و گلایه اش از شبکه های اجتماعی

 

 

این روزها دیگر هیچ کس را نه فقط گریزی از فضاهای مجازی نیست،بلکه کسی هم توان مقابله با دور ماندن ازهرآنچه در دنیای اینترنت آن هم از...

این روزها دیگر هیچ کس را نه فقط گریزی از فضاهای مجازی نیست،بلکه کسی هم توان مقابله با دور ماندن ازهرآنچه در دنیای اینترنت آن هم از سوی هر کسی نوشته می‌شود نیست،نتیجه همین می‌شود که با وجود این که سابق بر این هم درباره حاشیه‌هایی که درباره بنده مطرح شده بود،توضیحاتی داده بودم،اما متاسفانه دوباره چندی است شاهد انتشار اخباری ازسوی برخی افراد سودجوء در«فیس بوک» و «اینستاگرام» بوده ام.

ضمن این که باید اظهار تاسف شدید خود را از سوءاستفاده های اینچنینی که از نام بازیگران می شود،اعلام کنم،تمایل دارم باری دیگر تاکید کنم که فعالیت اینجانب در حوزه های مجازی فقط ازطریق تنها وبلاگ شخصی ام به آدرس http://khodadad-honar.blogfa.com انجام می شود و لذا تقاضای اکید دارم که هیچ صفحه ای در اینستاگرام و فیس بوک ندارم وبه شایعاتی که در این صفحه هات بنام من مطرح می شود،اعتنایی ننموده وهمواره برای حفظ امنیت وآرامش و حریم های شخصی یکدیگر گام برداریم.

شیلا خداداد
24دیماه 1392

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها